تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱
جالب است ۱
نام دو ملی پوش ایرانی در لیست نظرسنجی بهترین لژیونر هفته آسیا دیده می شود.
دوئل قلی زاده و مجید حسینی در نظرسنجی AFC
به گزارش مردم فردا،به رسم هفتگی و همیشگی، وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به برپایی یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین لژیونر آسیایی شاغل در فوتبال اروپا کرده که در این لیست نفره، نام مجید حسینی مدافع ایرانی کایسری اسپور ترکیه و علی قلی زاده وینگر شارلوا بلژیک نیز دیده می شود.
این دو بازیکن ایرانی برای پیروزی در این نظرسنجی هفتگی، باید با بازیکنان مطرح آسیایی شاغل در فوتبال اروپا نظیر سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام، کیوگو فروهاشی بازیکن ژاپنی سلتیک و تاکهیرو تومیاسو بازیکن آرسنال رقابت کنند.
وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره علت حضور این دو بازیکن ایرانی در فهرست نامزدهای انتخاب لژیونر برتر آسیایی در هفته گذشته نوشته است:
علی قلی زاده
72 دقیقه، 1 گل، 1 پاس کلیدی، 81 درصد دقت پاس (شکست 4-2 برابر خنک)
90 دقیقه، 1 گل، 1 پاس کلیدی، 88 درصد دقت پاس (پیروزی 4 بر صفر برابر اوپن)
علی قلی زاده در سال 2021 چندین بار در این نظرسنجی حضور داشته است، شاید این هفته بهترین هفته او در سال باشد.
ستاره تیم ملی دو گل به ثمر رساند، از جمله یک موشک دوربرد در دیدار خارج از خانه برابر خنک و در ساختن دو گل دیگر نقش داشت که تعداد گل های خود را در لیگ به 7 گل در این فصل رساند.
مجید حسینی (کایسری اسپور، ایران)
90 دقیقه، 93 درصد دقت پاس، 70 درصد پیروزی در دوئل ها، 15 بازیابی (0-0 غازی اینتاپ)
بازیکنان هجومی به طور منظم هنگام ارزیابی بهترین لژیونرهای آسیایی شاغل در خارج از کشور توجهات را به خود جلب می کنند، اما مجید حسینی مدافع ایرانی با عملکرد اخیر خود برای تیم ترکیه ای کایسری اسپور نشان داده است که قاره آسیا نیز مدافعان درجه یک تولید می کند.
حسینی در آخرین بازی خود فوق العاده بود و بیش از 50 پاس داد و به طور معمول توپ ها را از حریف می گرفت تا تیمش کلین شیت کند.
https://mardomefarda.ir/vdca.an6k49n0e5k14.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما