تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۵
جالب است ۰
فدراسیون جهانی تنیس در پیامی از میزبانی خوب ایران و برگزاری تور جهانی تنیس ابراز رضایت کرد. میزبانی ایران در تور جهانی تنیس با رضایت فدراسیون جهانی همراه بود.
تور جهانی تنیس/ ابراز رضایت فدراسیون جهانی از میزبانی ایران
به گزارش مردم فردا،به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، فدراسیون جهانی پس از دریافت گزارش سرداور مسابقات اعلام کرد برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس در ایران بدون هیچ مشکل و مساله‌ای برگزار شد، در جریان این رویداد مدیر مسابقات عملکردی در استاندارد بالا را از خود نشان داد و پوشش رسانه‌ای مطلوب از دیگر نکات بارز و قابل توجه در این میزبانی بوده است.
در ادامه این گزارش به حضور تمام وقت مدیر مسابقات در این میزبانی هم تاکید شده، فدراسیون جهانی با اشاره به تجربه شاهرخ کشاورز در برگزاری رویدادهای مختلف از عملکرد داوران کشورمان ابراز رضایت و خاطر نشان کرده است در جریان این مسابقات شاهد داوری‌های خوبی بودیم که نشان داد فدراسیون تنیس ایران از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است. 
پس از میزبانی ایران از تور جهانی تنیس در اسفندماه ۱۴۰۱ در جزیره کیش، بار دیگر میزبانی این مسابقات به فدراسیون تنیس کشورمان سپرده شد. این مسابقات طبق برنامه اعلام شده قرار است از ۱۴ تا ۲۸ خردادماه در تهران برگزار شود.
https://mardomefarda.ir/vdchz6nz.23nqzdftt2.html
منبع : طرفداری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما