تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۰۰
جالب است ۰
استودیوی برادران وارنر تصاویر جدیدی از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» به همراه تریلر این فیلم منتشر کرد.
اولین تصاویر از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» منتشر شد
به گزارش مردم فردا،تریلر جدیدی از سومین فیلم سری فیلم‌های جانوران شگفت‌انگیز به نام «جانوران شگفت‌انگیز: راز‌های دامبلدور» (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledor) منتشر  و تصاویر جدیدی از آن به اشتراک گذاشته شد که در آن مد میکلسن، بازیگر جدید این سری فیلم‌ها در نقش جادوگر شرور، گلرت گریندلوالد ظاهر شده است.
مد میکلسن، بازیگر دانمارکی به جای جانی دپ قرار است در این نقش حضور داشته باشد. دپ سری فیلم‌های پیش‌درآمد هری پاتر را به دلیل باخت در پرونده قضایی خود به روزنامه سان ترک کرد.
آنگونه که در تریلر «جانوران شگفت‌انگیز: راز‌های دامبلدور» دیده می‌شود، دامبلدور (با بازی جود لا) در حال آماده شدن برای رویارویی با گریندلوالد است.
در تصاویر جدید از این فیلم برخی از فضا‌های نمادین هری پاتر نیز نشان داده می‌شوند که می‌تواند نوید حضور دوباره این افراد در هاگوارتز و یا بازگشت برخی از بازیگران هری پاتر به این مجموعه را بدهد.
این فیلم قرار است در ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ اکران شود و شاهد بازگشت دیوید یتس، کارگردان چهار فیلم آخر هری پاتر و دو فیلم اول «جانوران شگفت‌انگیز» خواهیم بود.
ابتدا قرار بود فیلمبرداری «جانوران شگفت‌انگیز: راز‌های دامبلدور» از مارس ۲۰۲۰ آغاز شود، اما همه‌گیری کرونا منجر به مشکلاتی شد و استودیوی برادران وارنر را وادار کرد تا این پروژه را تا ماه سپتامبر عقب بیندازد.
اولین تصاویر از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» منتشر شد
اولین تصاویر از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» منتشر شد
https://mardomefarda.ir/vdcf.edyiw6de1giaw.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما