تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
یک افشاگر خوش‌سابقه مدعی است که سامسونگ ابعاد نمایشگر گلکسی واچ ۶ را نسبت‌به گلکسی واچ ۵ افزایش می‌دهد.
نمایشگر گلکسی واچ 6 احتمالا بزرگ‌تر از گلکسی واچ 5 خواهد بود
به گزارش مردم فردا،سامسونگ شماری از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار را تولید می‌کند و در سال‌های اخیر به فرمول مشخصی برای تولید این گجت‌های پوشیدنی رسیده است. ساعت‌های سامسونگ در چند نسل اخیر تغییرات بزرگی تجربه نکرده‌اند، اما همچنان محصولاتی دوست‌داشتنی‌اند. باوجوداین رقبای جدیدی در سال‌های اخیر وارد رقابت شده‌اند ازجمله پیکسل واچ گوگل.

گوگل برای تولید ساعت‌هایی مشابه سامسونگ همچنان به تلاش بیشتر نیاز دارد، اما در هر صورت پیکسل واچ رقیبی برای گلکسی واچ محسوب می‌شود. در همین راستا سامسونگ تصمیم گرفته است ساعت‌های جدیدش را با تغییرات بیشتری همراه کند.


آن‌طور که XDA Developers به‌نقل از حساب کاربری Ice Universe در توییتر می‌نویسد، ابعاد نمایشگر گلکسی واچ ۶ افزایش پیدا خواهد کرد. این افشاگر که سابقه‌ی بسیار خوبی در افشای اطلاعات سامسونگ دارد، اندازه‌ی نمایشگر گلکسی واچ ۶ را ۱٫۴۷ اینچ اعلام کرده است. مدل ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ به نمایشگر ۱٫۲ اینچ مجهز است و مدل ۴۴ میلی‌متری این ساعت از نمایشگر ۱٫۴ اینچ استفاده می‌کند.

به گفته‌ی Ice Universe وضوح نمایشگر گلکسی واچ ۶ نیز بهبود پیدا خواهد کرد. فعلا اطلاعات زیادی درباره‌ی گلکسی واچ ۶ نمی‌دانیم، اما شایعه‌ها از اصلاح طراحی و استفاده از نمایشگری با شیشه‌ی خمیده خبر می‌دهند.
https://mardomefarda.ir/vdcfcedy.w6demagiiw.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما