تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۷
جالب است ۰
هفته بیست و چهارم لیگ برتر با بیست گل به پایان رسید
۲.۲۵ گل برای اولین هفته لیگ برتر در سال ۱۴۰۲
به گزارش مردم فردا،با احتساب 13 گل در روز اول و 7 گل در روز دوم لیگ برتر، هفته بیست و چهارم یکی از تعداد گل های معقول را در مسابقات فوتبال لیگ برتر با 20 گل و میانگین 2.25 گل به پایان رسید.

13 گل در روز پنجشنبه و 7 گل در روز جمعه از خط دروازه های مسابقات فوتبال لیگ برتر گذشت، بازی تراکتور و نفت مسجدسلیمان با 6 گل پر گل ترین بازی هفته بود ولی اگر این بازی هم نبود، در هفت بازی دیگر مسابقات لیگ 14 گل داشتیم و مسابقات لیگ برتر حداقل 2 گل را به ازای هر بازی داشت.

به هر حال سال تازه شمسی با هفته ای معقول آغاز شده است، تنها یک مساوی در هشت بازی داشتیم، هیچ دیداری 0-0 تمام نشد، 20 گل در مسابقات داشتیم، پنج تیم میهمان برابر میزبان های خود برنده شدند، 3 تیم صاحب امتیاز میانگین قهرمانی در لیگ یعنی کسب 2 امتیاز به ازای هر بازی هستند و در مجموع عملکرد تیم های حاضر در مسابقات لیگ نشان از آغا ز خوب آنها در سال جاری دارد.
لیگ برتر فوتبال کشورمان که در هفته های آخر خود تا حدودی پر گل شده است رفته رفته خود را به مرز میانگین 2 گل زده در بازیهای خود نزدیک می کند، تا به حال از مسابقات فوتبال لیگ ایران که باید با 240 بازی به پایان برسد، 192 بازی برگزار شده است و لیگ برتر مسابقات خود را با 48 بازی دیگر به اتمام خواهد رساند.
https://mardomefarda.ir/vdcb80b8.rhbzzpiuur.html
منبع : طرفداری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما