تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۰
جالب است ۰
فردی که به اتهام قتل و قاچاق مقدار زیادی مواد مخدر تحت تعقیب قضایی قرار داشته است ظهر روز پنجم فروردین با شلیک به جمجمه اش خودکشی کرد.
خودکشی قاتل فراری وسط اتوبان نواب تهران!
به گزارش مردم فردا،ظهر امروز ماموران گشت ویژه جدید فراجا در حال گشت زنی به یک عابر پیاده که در حال عبور از حاشیه اتوبان نواب بود مشکوک شده و از او درخواست کردند که توقف کرده و به سوالات ماموران پاسخ دهد اما فرد مذکور امتناع کرد و در جریان مقاوت در برابر دستور پلیس ناگهان سلاح کلت کمری از کاپشن خود بیرون کشید و به یکی از ماموران پلیس شلیک کرد که گلوله به کتف مامور اصابت کرد.
ماموران پلیس تلاش خود را برای دستگیری و تسلیم کردن مرد مسلح آغاز کردند اما او وسط اتوبان نشست و با شلیک به جمجمه خود در همان مکان خودکشی کرد و جانش را از دست داد.

تحقیقات فعلی حاکی از آن است که این فرد به اتهام قتل و قاچاق مقدار زیادی مواد مخدر تحت تعقیب قضایی قرار داشته است و احتمالا در زمان مواجهه با ماموران دلیل خودکشی او نیز ترس از مجازات اتهامات سنگینش بوده است. رسیدگی به این پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهانی ماجرا در دستور کار محمدمهدی براعه، بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار دارد.

شایان ذکر است متهمی که در جریان خودکشی جان باخت در جریان درگیری بر سر مواد مخدر فردی را به قتل رسانده بود و پرونده او در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران در جریان بود.
https://mardomefarda.ir/vdcd5k0f.yt05o6a22y.html
منبع : رکنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما