تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
استودیوی تارسیر (Tarsier Studios)، سازنده‌ی سری بازی‌های Little Nightmares، به‌تازگی با انتشار تصویری هنری در حساب رسمی توییتر خود به پروژه‌ی بعدی این استودیو اشاره کرده است.
سازنده Little Nightmares با انتشار تصویری به پروژه جدید خود اشاره کرد
به گزارش مردم فردا،این استودیو از زمان انتشار بازی Little Nightmares 2 در اوایل سال ۲۰۲۱ تا پیش از انتشار این تصویر جدید در خصوص پروژه‌ی بعدی خود سکوت کرده بود. با این حال، لارس وینگفورس (Lars Wingefors)، مدیرعامل گروه امبریسر (Embracer Group)، در فوریه ۲۰۲۱ اعلام کرد که استودیوی تارسیر قصد دارد در آینده روی ساخت یک آی‌پی جدید کار کند.

نکته‌ی جالب اینجاست که در سال گذشته یک افشای بزرگ گزارش شده از شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) نشان می‌داد که بازی Little Nightmares 3 در راه است، اگرچه اکنون به نظر می‌رسد که این افشا درست نیست. با این حال، برخی از بازی‌ها از جمله Tekken 8 قبل از رونمایی رسمی خود فاش شدند.

گفتنی است که بازی Little Nightmares 2 که آخرین ساخته‌ی استودیوی تارسیر محسوب می‌شود، در حال حاضر بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC در دسترس است.
https://mardomefarda.ir/vdcdso0f.yt05n6a22y.html
منبع : گیم فا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما