تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۸
جالب است ۰
رئیس کمیسیون اروپا امروز (سه‌شنبه) گفت، اتحادیه اروپا ۱.۵ میلیارد یورو دیگر به عنوان کمک مالی کلان به اوکراین اختصاص داده است.
اتحادیه اروپا از اختصاص ۱.۵ میلیارد یورو به اوکراین خبر داد
به گزارش مردم فردا،به گزارش خبرگزاری تاس، اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا در توییتر نوشت: امروز ما ۱.۵ میلیارد یورو دیگر به اوکراین اختصاص دادیم.
وی اظهار کرد: حمایت‌های اتحادیه اروپا باعث می‌شود اوکراین به دفاع از خود ادامه دهد. ما همچنین با حمایت‌های خود مثل بحث ثبات مالی، اوکراین را قویا در مسیر اتحادیه اروپا قرار می‌دهیم. ما همه با هم آینده اوکراین را می‌نویسیم.
همچنین آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد، این کشور کمک نظامی جدیدی به ارزش ۳۵۰ میلیون دلار که شامل مهمات ویژه موشک‌اندازهای هیمارس است، به اوکراین ارسال خواهد کرد.
از زمان آغاز جنگ اوکراین (۲۴ فوریه ۲۰۲۲)، غرب کمک‌های مالی و تجهیزات نظامی گسترده‌ای را به این کشور ارسال کرده است. در این میان، آمریکا با ارسال بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کمک از بزرگترین حامیان کی‌یف محسوب می‌شود. روسیه هم بارها از غرب خواسته است تا ارسال تسلیحات به اوکراین را متوقف کند و اعلام کرده که ادامه چنین روندی درگیری‌ها و خصومت‌ها را میان روسیه و اوکراین طولانی‌تر می‌کند.
https://mardomefarda.ir/vdccm0qs.2bqm08laa2.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین