تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
حذف شارژر از جعبه با ادعای کمک به محیط زیست توسط اپل آغاز شد. همان برندی که هر نسل به صورت میلی‌متری اندازه دوربین یا ابعاد دستگاه را عوض می‌کند تا قاب سری قبلی برای سری جدید قابل استفاده نباشد! این ترند ناخوشایند به دیگر برندها هم رسید و حالا حتی دستگاهی اقتصادی مانند Galaxy A14 بدون شارژ درون جعبه عرضه می‌شود.
حذف شارژ از جعبه گوشی‌های سامسونگ به گلکسی A14 رسید
به گزارش مردم فردا،این‌که حذف شارژ از جعبه گوشی‌های سامسونگ به گلکسی A14 رسیده، تقریبا به ما می‌گوید دوران ارائه شارژ همراه با دستگاه در برند سامسونگ رو به اتمام است.

حذف شارژر از جعبه گلکسی A14
تغییراتی مانند حذف جک ۳.۵ میلی‌متری یا حذف شارژر از جعبه، با گوشی‌های پرچمدار آغاز می‌شود. رده قیمتی که کاربر آن‌چنان اهمیتی به چنین موارد اقتصادی نمی‌دهد. کم‌کم این ترند به گوشی‌های میان‌رده می‌رسد و در نهایت شامل گوشی‌های اقتصادی هم می‌شود.

با اینکه گلکسی A14 در مدل‌های 4G و 5G هنوز جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را ارائه می‌کند و از مموری کارت هم پشتیبانی می‌کند (مدل 4G دو سیم و مموری همزمان) اما شارژر از جعبه آن حذف شده است.
همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، درون جعبه گلکسی ای ۱۴ فقط یک کابل USB C به USB C قرار داده شده است. این یعنی حتی اگر سرشارژر قدیمی با خروجی USB A دارید، این کابل برای شما مفید نیست. یا اگر می‌خواهید از این کابل استفاده کنید، آن شارژر دیگر استفاده‌ای نخواهد داشت.

این گزارش درباره مدل 4G گلکسی A14 منتشر شده اما اگر حقیقت داشته باشد، بعید نیست که مدل 5G نیز همین ترکیب را ارائه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید دستگاه‌های اقتصادی باید با شارژر درون جعبه عرضه شوند یا خیر؟ این تغییر برای شیائومی که شارژرهای فوق سریع رایگان درون جعبه ارائه می‌کند می‌تواند یک نقطه قوت ایجاد کند، البته اگر این برند چینی هم تصمیم به پیروی از ترند حذف شارژر از جعبه در گوشی‌های اقتصادی نکند.
https://mardomefarda.ir/vdcjixev.uqeatzsffu.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما