تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
ما باشگاهی حرفه‌ای با مدیریت فوق‌العاده داریم که حضور در آن آرزوی هر بازیکن جوانی مثل من است.
هنوز نمی‌دانیم چه کار بزرگی مقابل پرسپولیس کردیم!
به گزارش مردم فردا،سپاهان موفق شد در یک بازی حساس و تعیین کننده پرسپولیس میزبان را از پیش رو بردارد. آریا یوسفی وینگر جوان و خوش آتیه طلایی پوشان نیزاز دقیقه ۶۵ برای این‌ تیم به میدان رفت و روی گل هم موثر بود .
این بازیکن در مورد پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل سرخپوشان پایتخت به خبرنگار ما گفت: این دیدار شاید حساس ترین بازی‌ فصل بود،‌ حتی از یک ماه قبل محافل ورزشی به این جدال و اهمیت آن می‌پرداختند، برتری مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کار بزرگی است که ما موفق به انجام آن شدیم. این برد ضمن تثبیت وضعیت‌مان در صدر جدول، شرایط روحی ما را هم بهتر کرد و از همه مهمتر  شادی هواداران سپاهان را به دنبال داشت.
او در مورد قضاوت داور، ادامه داد: داور گل اول ما را آفساید اعلام کرد، واقعا نمی‌دانم چرا داور این تصمیم را گرفت اما با نگاهی به سابقه و شخصیت داوران می‌توان دریافت که همه آنها انسان‌‌های بزرگ، سالم و با اصالتی هستند، امیدوارم این اشتباهات دیکر تکرار نشود اصلا ما بازیکنان نباید در مسائل داوری دخالت کنیم اما گاهی آنقدر این اشتباهات واضح و کمرشکن است که پذیرفتن آن برای هر کسی سخت می‌شود و به همین خاطر ناچار به اعتراض می‌شویم.
او نظرش را در خصوص تعویض خود و تاثیرش در ریتم تهاجمی سپاهان، اینگونه بیان کرد: تغییرات بر اساس درایت و بینش مربیان انجام می‌شود. تیم ما تاکتیک‌های مختلفی دارد، من هم دستورات مربی را در زمین پیاده کردم و خدا را شکر نتیجه هم گرفتیم.
وینگر سپاهان در رابطه با شانس بالای قهرمانی این تیم، اظهار داشت: گرفتن سه امتیاز از پرسپولیس باعث شد ما بسیار امیدوارتر از گذشته به راه خود ادامه دهیم. شکست پرسپولیس  در تهران گام مهمی در مسیر قهرمانی بود اما نباید غافل و یا مغرور شویم چرا که تمام بازی‌ها سخت است. ما این راه سخت را تا اینجا آمدیم و تا پایان مسیر که قهرمانی است، با قدرت ادامه خواهیم داد.
وی در مورد  اینکه سال ۱۴۰۱ از نظر فوتبالی برایش چطور بود، افزود: ما این سال را با صدرنشینی به پایان رساندیم و امیدوارم تا قهرمانی این جایگاه را از دست ندهیم.
یوسفی که در بیست سالگی عضو یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران است، نظر و حس و حالش را در این خصوص اینگونه شرح داد: از اینکه در قدرتمندترین تیم ایران و زیر نظر یک مربی بزرگ بازی می‌کنم، به خودم می‌بالم. ما باشگاهی حرفه‌ای با مدیریت فوق‌العاده داریم که حضور در آن آرزوی هر بازیکن جوانی مثل من است
https://mardomefarda.ir/vdcaoen6.49n0615kk4.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما