تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۹
جالب است ۰
در دیدار هیاتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران با آلن سیمونیان رئیس مجلس ملی ارمنستان، گسترش روابط دو کشور مورد تاکید قرار گرفت.
دیدار هیاتی از نمایندگان مجلس با رئیس مجلس ملی ارمنستان
به گزارش مردم فردا،هیاتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سرپرستی سید مهدی فرشادان رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ارمنستان که در راستای گسترش روابط مجالس دو کشور به ارمنستان سفر کرده است روز دوشنبه با سیمونیان رئیس مجلس ملی ارمنستان دیدار و گفت وگو کرد.

سیمونیان در این دیدار ابراز اطمینان کرد که این سفر و تداوم همکاری مجالس دو کشور به گسترش روابط ارمنستان و ایران و همچنین تقویت همکاری‌ها در حوزه‌های گوناگون کمک خواهد کرد.

در این دیدار دو طرف زمینه‌ استفاده از ظرفیت‌های مجالس دو کشور برای گسترش روابط در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را مورد بررسی قرار دادند.

فرشادان در این دیدار دعوت محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران از رئیس مجلس ملی ارمنستان برای سفر به کشورمان را به وی ابلاغ کرد.

در این سفر که جمعی از اعضای گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان و نیز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور دارند صبح دوشنبه ضمن حضور در آستان قدس اچمیادزین  با جاثلیق گارگین دوم رهبر دینی ارامنه دیدار و از موزه این آستان بازدید کردند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه این سفر با تعدادی از مقامات اجرایی ارمنستان ملاقات و از برخی مراکز فرهنگی این کشور بازدید خواهند کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcc.1qsa2bqmxla82.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما