تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰
جالب است ۰
افشاگر معروف خبرهای فناوری عکسی از مدل واقعی گوشی Find X6 پرو اوپو را به‌اشتراک گذاشته است که طراحی دوربین پشتی آن را به‌ تصویر می‌کشد.
تصویر مدل واقعی گوشی اوپو Find X6 Pro، دوربین غول‌پیکر آن را نشان می‌دهد
به گزارش مردم فردا،اوپو در ماه جاری از گوشی‌های پرچمدار جدید خود یعنی سری Find X6 رونمایی خواهد کرد. این گوشی‌ها احتمالاً در دو نسخه‌ی استاندارد و پرو روانه‌ی بازار می‌شوند. افشاگر قابل‌اعتماد Ice Unverse در ماه ژانویه رندری از Find X6 Pro به‌اشتراک گذاشت که برآمدگی‌ دوربین پشتی آن را نشان می‌داد و اکنون عکسی از مدل واقعی گوشی مذکور را منتشر کرده است که نمای پشتی آن را به‌ تصویر می‌کشد.

به گزارش Neowin، اوپو Find X6 پرو از جزیره‌ی دوربین دایره‌ای شرکت با طراحی دورنگ بهره خواهد برد که بخش بالایی آن میزان دو دوربین و فلش LED و بخش پایین دوربین سوم و عبارت Powered by MariSilicon را در خود جای داده است. MariSilicon درواقع به واحد پردازش تصویربرداری اختصاصی اوپو اشاره دارد که براساس فناوری ۶ نانومتری ساخته شده است. این تکنولوژی اولین‌بار در گوشی‌های سری Find X5 مورد استفاده قرار گرفت.

انتظار داریم اوپو Find X6 پرو به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شود. از طرف دیگر گفته می‌شود این دستگاه با تراشه‌ی Dimensity 9200 نیز عرضه خواهد شد. مدل استاندارد پرچم‌دار بعدی اوپو نیز با سیستم-روی-چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 روانه‌ی بازار خواهد شد.
Ice Universe گوشی هوشمند Find X6 Pro را به‌عنوان جاه‌طلبانه‌ترین محصول اوپو در سال‌های اخیر توصیف می‌کند. گفتنی است این دستگاه احتمالاً فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده درحالی‌که نسل قبلی آن در بازارهای خارج از چین نیز به‌ فروش رفت.
https://mardomefarda.ir/vdcj88ev.uqeaozsffu.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما