تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: اواخر وقت یکشنبه 21 اسفند سامانه بارشی جدید از جنوب غرب وارد کشور می‌شود و در خوزستان و ایلام موجب بارش خواهد شد.
ورود سامانه بارشی به کشور از 21 اسفند
به گزارش مردم فردا،صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور با بیان اینکه امروز وزش باد به نسبت شدید در شرق و جنوب شرق کشور، همچنین دامنه‌های جنوبی البرز داریم، اظهار داشت: روز آینده وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه شهرهای مرزی ادامه دارد و در بقیه نقاط کشور آسمان صاف است.
وی افزود: اواخر وقت یکشنبه 21 اسفند سامانه بارشی جدید از جنوب غرب وارد کشور می‌شود و در خوزستان و ایلام موجب بارش خواهد شد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز دوشنبه 22 اسفند با حرکت سامانه به سمت شرق، در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، و جنوب همدان، اصفهان و استان مرکزی رگبار باران و وزش باد شدید موقت داریم.
ضیائیان گفت: روز سه شنبه 23 اسفند در غرب استان‌های یزد، کرمان و اصفهان، برخی مناطق چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، همچنین در فارس بارش‌ها ادامه دارد.
وی افزود: روز چهارشنبه 24 اسفند ابرناکی و بارش پراکنده در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان داریم و به تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارندگی در کل نوار غربی کشور خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در باره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری، همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 18 و 11 درجه خواهد بود.
ضیائیان افزود: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر خنک‌ترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای 33 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdccoiqs.2bqm08laa2.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما