تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
کارشناس فوتبال با بیان اینکه گل گهر بازیکنانی دارد که از لحاظ سرزنی شرایط ایده آلی دارند گفت: نقش دروازه بان استقلال در این دیدار تعیین کننده است.
شرط قهرمانی استقلال
به گزارش مردم فردا،مهدی فنونی زاده در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال برابر گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی گفت: بازیهای استقلال و گل گهر همیشه جذاب و حساس بوده. آبی پوشان برای جا نماندن از کورس و قهرمانی باید این تیم را شکست دهند ضمن آنکه گل گهر در چند سال گذشته هنوز نتوانسته استقلال را شکست دهد و حالا به دنبال این است تا بتواند این اتفاق را در تهران رقم بزند.
وی افزود: آبی پوشان بعد از پیدا کردن ترکیب ثابت توانستند به چند برد خوب دست پیدا کنند. آنها مقابل نساجی به برد نرسیدند ولی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و اگر تیر دروازه با استقلال نامهربانی نمی کرد سه امتیاز از ان استقلال بود.
فنونی زاده در خصوص اینکه آیا ترکیب استقلال دستخوش آن تغییرات خواهد شد یا خیر گفت: به طور حتم هر بازی شرایط خاص خود را دارد. ساپینتو بر اساس عملکرد و آنالیز حریف، نفراتش را به میدان خواهد فرستاد ضمن اینکه ما در تمرینات نیستیم که میزان آمادگی بازیکنان را بدانیم. مشخصا او با یک ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت اما احتمال یک یا دو تغییر در تیم وجود خواهد داشت.
کارشناس فوتبال در خصوص کاپیتان آبی پوشان در این دیدار هم گفت: حسینی هم کاپیتان است و هم گلر استقلال. او نقش تعیین کننده ای برابر مهاجمان سرزن گل گهر دارد. او می تواند هماهنگی های خط دفاع را انجام داده، آرامش را به تیم منتقل کند و باید در خروج هایش بسیار مطمئن عمل کند تا قبل از اینکه مهاجمان گل گهر بتوانند ضربه بزنند او توپ را مهار کرده باشد.
وی افزود: خط هافبک استقلال هم نقش تعیین کننده ای دارد. سعید مهری و آرش رضاوند این روزها عملکرد مثبتی داشته اند و اعتقاد دارم اگر بتواند نبض میدان را در دست بگیرند آبی ها می توانند برنده این بازی حساس شوند.
فنونی زاده در خصوص رقابت سه تیم بالای جدول برای رسیدن به قهرمانی هم گفت: فوتبال ورزشی است که تا سوت پایان آن زده نشود نمی توان خود را برنده دانست. در حال حاضر استقلال، سپاهان و پرسپولیس رقابت تنگاتنگی با هم دارند و هر تیمی که در بازیهای باقیمانده تمرکز و آرامش داشته باشد می تواند خود را به صدر رسانده و به قهرمانی دست پیدا کند.
وی در پایان و در خصوص اینکه آیا استقلال می تواند در پایان فصل یک بار دیگر قهرمان شود گفت: استقلال روند رو به جلو خوبی داشته و اگر مقابل نساجی بدشانس نبود الان با پرسپولیس هم امتیاز بود. شانس قهرمانی برای استقلال وجود دارد و می تواند جام را بالای سر ببرد به شرط آنکه دچار بدشانسی نشده، بازیهایش را با آرامش به پیروزی برساند و اتفاقات فوتبالی باعث شود تا حریفان امتیاز از دست بدهند.
https://mardomefarda.ir/vdcdff0f.yt05o6a22y.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما