تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
ساعت هوشمند Garmin Forerunner 965 پس از شایعات طولانی معرفی شد.
ساعت هوشمند جدید گارمین معرفی شد
به گزارش مردم فردا،این ساعت هوشمند دارای شاسی 46 میلی متری و صفحه نمایش 1.4 اینچی AMOLED است. پنل نمایشگر نیز بجای MIP باAMOLED  با وضوح و روشنایی بیشتر جایگزین شده است. در ادامه به شرح مشخصات بیشتری از این اسمارت واچ می‌پردازیم.

ساعت هوشمند گارمینForerunner 965  دارای 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و وضوح صفحه نمایش 454 در 454 پیکسل است. صفحه نمایش AMOLED این اسمارت واچ نیز روشن‌تر و واضح‌تر از نمایشگرهای MIP در مدل‌های قبلی است.

گارمین Forerunner 965 همچنین از عملکرد نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی کرده و با استفاده از این حالت تا 23 روز عمر باتری را ارائه می‌دهد. زمانی که تمام سیستم‌های GNSS فعال هستند نیز عمر باتری این ساعت گارمین به حدود 8.5 ساعت کاهش می‌یابد.

با این حال، عمر باتری Forerunner 965 گارمین 1.4 برابر بهتر از سری Forerunner 265 آن است که به تازگی عرضه شده‌اند.

ساعت هوشمندGarmin Forerunner 965  همچنین دارای ویژگی‌ها و عملکردی مشابه Forerunner 265 و Forerunner 265S است؛ از این رو، مجموعه‌ای از سنسورهای سلامتی و تناسب اندام را همراه با چندین سیستم موقعیت‌یابی ارائه می‌دهد. همچنین چندین حالت ورزشی برای انتخاب وجود داشته و فضای ذخیره‌سازی گسترده آن امکان کارایی بیشتری را فراهم می‌کند.

Garmin Forerunner 965 اکنون با قیمت 599.99 دلار به بازار عرضه شده است. این ساعت هوشمند در سه ترکیب رنگ از نظر بدنه و بند ساعت موجود خواهد بود؛ روکش‌های سفید یا مشکی با بند ساعت زرد رنگ.

تمامی رنگ‌ها نیز دارای بند ساعت 22 میلی‌متری هستند. شاسی 46 میلی‌متری آن نیز به همراه صفحه نمایش AMOLED  همیشه روشن و 1.4 اینچی آن، Forerunner 965 را در رأس پیشنهادات جدید Garmin قرار می‌دهد.
https://mardomefarda.ir/vdccmxqs.2bqm48laa2.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما