تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۷
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی بوکس اعتقاد دارد اگر ملی‌پوشان بوکس کشورمان به جای حضور در مسابقات جهانی این رشته، در چند تورنمنت خوب شرکت کنند برای بوکس ایران بهتر خواهد بود.
رزومه چند مربی خارجی را در فدراسیون دیدم
به گزارش مردم فردا،حسینقلی نهرودی درباره برگزاری مرحله سوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس اظهار داشت: بوکسورها وقتی مدتی تمرین نمی‌کنند و از تمرین دور می‌شوند، شرایط‌شان اُفت می‌کند. در مجموع رقابت‌های انتخابی بد نبود، اما صادقانه بگویم هنوز رضایت کامل ندارم. امیدوارم در آینده نزدیک با اهتمام بچه‌ها و تلاش مربیان شرایط ملی‌پوشان بوکس بهتر شود و یک تیم خوب درست کنیم.
وی در مورد حضور 20 بوکسور در اردوی تیم ملی و تعویق انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات جهانی تصریح کرد: وقتی قرار است یک تیم 13 نفره داشته باشیم، باید هر بوکسور یک حریف تمرینی در اردو داشته باشد، اما به دلیل برخی مشکلات که خوابگاه اصلی‌ترین آنهاست سعی کردیم 26 نفر را به 20 نفر تقلیل بدهیم تا دچار مشکل نشویم. ترکیب نهایی مسابقات جهانی را نیز حتماً ظرف یکی دو هفته آینده اعلام خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که تیم ملی با ترکیب کامل به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد یا خیر، گفت: هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم و در این مورد خیلی از مسائل دست به دست هم خواهد داد. البته هفت وزن المپیکی را باید اعزام کنیم و امیدوارم این هفت وزن قطعی باشد. همچنان اعتقاد دارم به جای شرکت در مسابقات جهانی بهتر بود در چند تورنمنت شرکت می‌کردیم.
نهرودی که اعتقاد دارد با عدم حضور در مسابقات جهانی اتفاقی نخواهد افتاد، در این مورد خاطر نشان کرد: این اعتقاد شخصی من است. مسابقات جهانی خیلی ارزشمند است، اما به شرطی که شما از یک پتانسیل بالا برای یک تیم برخوردار باشید، نه برای سه چهار نفر. ما دنبال این هستیم که اگر خدا بخواهد مانند گذشته یک تیم خوب داشته باشیم و بسنده به یک نفر نکنیم.
«با توجه به اینکه حضور بوکسورهای ما در رویدادهای تدارکاتی به آسانی میسر نمی‌شود، بهتر نیست بچه‌ها با حضور در مسابقات جهانی تن‌شان به تن بزرگان بوکس دنیا بخورد؟»، وی در پاسخ به این پرسش تأکید کرد: اگر نتوانیم تورنمنتی را پیش‌بینی و در نظر بگیریم، مطمئن باشید از مسابقات جهانی استفاده می‌کنیم. اگر ما بتوانیم در سه چهار تورنمنت یا یک یا دو اردوی مشترک شرکت کنیم، اتفاق بهتری است.
سرمربی تیم ملی بوکس افزود: از این کار در گذشته نتیجه گرفتیم و برای المپیک لندن یک اردوی خوب در ایتالیا داشتیم که خیلی مؤثر بود. در مسابقات جهانی ما در برخی اوزان شاید از نقطه نظر مثبت سود ببریم، اما در بعضی وزن‌ها شاید عکس آن اتفاق بیفتد و بوکسور ما از لحاظ روحی و روانی و جسمانی لطمه بخورد. البته مسئولان فدراسیون و آقایان در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش علاقه‌مند هستند تیم ملی در مسابقات جهانی شرکت کند.
نهرودی در مورد اینکه مذاکره‌ای با مربی خارجی انجام شده است، به تسنیم گفت: چند رزومه را در فدراسیون بوکس دیدم، اما اینکه محقق شود یا نه را اطلاع دقیقی ندارم. رزومه مربیانی از ازبکستان، روسیه و دو مربی از کوبا گرفته شده است. مربی ازبکستانی را می‌شناسم، اما مربیان کوبایی را نه. قرار است یک روز جلسه‌ای برگزار و در این مورد صحبت شود. ضمن اینکه خیلی از تصمیمات زمانی جدی می‌شود که تکلیف انتخابات مشخص شده باشد.
https://mardomefarda.ir/vdcjhhev.uqemizsffu.html
منبع : تسنیم
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما