تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
چندی پیش برای شما نوشتیم که عینک هوشمند AR برند Nubia با نام Neovision Glass در MWC 2023 رونمایی خواهد شد. این زیربرند ZTE برنامه‌های دیگری هم برای این رویداد دارد. مثلا تایید شده که اولین تبلت ۳ بعدی توسط Nubia در MWC 2023 رونمایی خواهد شد.
اولین تبلت ۳ بعدی توسط Nubia در MWC 2023 رونمایی خواهد شد
به گزارش مردم فردا،اولین تبلت ۳ بعدی
نوبیا به صورت رسمی اعلام کرد که این برند اولین تبلت سه‌بعدی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای اولین بار و در کنفرانس MWC 2023 امسال در بارسلون معرفی خواهند کرد. آنطور که انتظار می‌رود این تبلت جدید قرار است انقلابی در نحوه تعامل کاربران با دستگاه های خود ایجاد کند. نام این تبلت که nubia Pad 3D خواهد بود باید ثابت کند که چنین توانایی دارد و صرفا چند قابلیت نمایش ارائه نمی‌کند.

طبق بیانیه رسمی، نوبیا پد 3D اولین تبلت سه بعدی جهان است که با موتور هوش مصنوعی کار می کند و اجرای برنامه‌های سه‌بعدی تمام صحنه را امکان پذیر می کند.

پوستر تبلیغاتی نشان می‌دهد که این تبلت می‌تواند طیفی باورنکردنی از ویژگی‌ها، از جمله ویدیوی سه بعدی، ضبط ویدیوی سه بعدی، پخش محتوای سه بعدی، بازی‌های سه بعدی و محتوای هوش مصنوعی سه بعدی را ارائه دهد.

کاربران می توانند انتظار تجربه ای همه‌جانبه و از نظر بصری خیره کننده داشته باشند که مطمئناً تخیل آنها را ارتقا می کند. این موتور هوش‌مصنوعی قرار است چشمان شما را ردیابی کند و تصویر سه بعدی را بدون استفاده از عینک مخصوص شبیه سازی نماید.

طراحی Nubia Pad 3D نیز قابل توجه است. این تبلت دارای طراحی فریم فلزی تخت و براق با حاشیه نمایشگر باریک است که نسبت نمایشگر به بدنه بالایی را ارائه می دهد. همچنین دو دوربین در بالای نمایشگر وجود دارد که برای همان عملکرد پایش چشم هوش مصنوعی می‌تواند استفاده شود. ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار پیشرفته نوید ارائه یک تجربه کاربری بی نظیر را می دهد.

این تبلت جدید حاصل همکاری Nubia و Leia Inc است. برند Leia ارائه‌دهنده پیشرو سخت‌افزار مورد نیاز برای این محصول و خدمات محتوایی است که Silicon Valley حضور دارد.
https://mardomefarda.ir/vdceev8z.jh8ppi9bbj.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما