تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
در فاصله چند روز تا رونمایی از گوشی‌های شیائومی 13 که انتظار می‌رود در رویداد MWC 2023 شاهد آن باشیم، Roland Quandt کاربر شناخته شده دنیای گوشی‌های هوشمند با انتشار تصویری، قیمت و مشخصات کلیدی گوشی شیائومی 13 را فاش کرد. بنا به اطلاعات منتشر شده از سوی این کاربر، نسخه مجهز به هشت گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از این گوشی هوشمند قرار است با قیمت عجیب 999 یورو (1061 دلار) در قاره اروپا عرضه شود.
قیمت گوشی شیائومی 13 فاش شد
به گزارش مردم فردا،این اطلاعات در حالی در دسترس قرار گرفته است که در حال حاضر این گوشی هوشمند با همین ظرفیت و حافظه داخلی در کشور چین با قیمت 588 یورو عرضه می‌شود. به این ترتیب باید گفت که نسخه جهانی از گوشی شیائومی 13 قرار است با قیمتی نزدیک به دو برابر قیمت نسخه چینی آن به فروش برسد. این کاربر اطلاعات دیگری در مورد قیمت این گوشی هوشمند و دلیل افزایش قابل توجه آن منتشر نکرده است. اما انتظار می‌رود پیکربندی‌های دیگری از این گوشی هوشمند با ظرفیت بالاتر از حافظه داخلی و رم نیز عرضه شود.

در کنار گوشی شیائومی 13، این شرکت قصد دارد دو گوشی شیائومی 13 پرو و شیائومی 13 لایت را هم عرضه کند. روز گذشته مشخص شد که گوشی شیائومی 13 لایت نیز قرار است با قیمتی هنگفت و خیره کننده روانه بازار شود و آن نیز تفاوت قیمت قابل توجهی نسبت به نسخه چینی خود دارد. قرار است گوشی شیائومی 13 لایت عرضه دوباره‌ای از گوشی Civi 2 باشد که هم اکنون نسخه پایه آن با قیمت 350 یورو به فروش می‌رسد اما شیائومی قصد دارد گوشی 13 لایت را با قیمت 499 یورو عرضه کند.

انتظار می‌رود گوشی شیائومی 13 5G دارای یک نمایشگر AMOLED با ابعاد 6.36 اینچ و وضوح FHD+ یا 2400 در 1080 پیکسلی باشد. شیائومی همچنین برای نمایشگر این گوشی نرخ بروزرسانی 120 هرتزی، حداکثر میزان روشنایی 1900 nit و پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision را هم در نظر گرفته است. از میان دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی هوشمند می‌توان به سنسور شناسایی اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر و همچنین استاندارد محافظتی IP68 اشاره کرد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند به صورت سه‌گانه و با همکاری شرکت Leica طراحی شده است و یک حسگر 50 مگاپیکسلی مجهز به سیستم لرزش‌گیر اپتیکی یا OIS هسته مرکزی آن را تشکیل می‌دهد. در کنار این سنسور، یک حسگر 12 مگاپیکسلی با لنز با زاویه دید فوق عریض و همچنین یک حسگر 10 مگاپیکسلی با لنز Telephoto نیز دیده می‌شود.

تراشه قدرتمند و پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل دو، حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5، حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0، سیستم خنک کننده قدرتمند و مبتنی بر مایع، باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت، فناوری شارژ سریع 67 وات به صورت سیمی، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم با حداکثر توان 50 وات و همچنین شارژ معکوس بی‌سیم با حداکثر توان 10 وات، از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم این گوشی هوشمند است.
https://mardomefarda.ir/vdch-qnz.23n-6dftt2.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین