تاریخ انتشار :جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
طی امروز و فردا برای اعضای دو تیم اعزامی به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا و جام بین‌المللی دانکلوف تمرین شبیه‌سازی شده در نظر گرفته شده است.
تمرین شبیه‌سازی آزادکاران اعزامی به قهرمانی آسیا و جام دانکلوف
به گزارش مردم فردا،در حالی که این روزها تعدادی از ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی 2022 بلگراد تیم بانک شهر را در جام باشگاه‌های جهان همراهی می‌کنند، اردونشینان آزاد نیز با نظر کادر فنی تیم ملی تمرین شبیه‌سازی شده مسابقه رسمی را طی امروز و فردا (28 و 29 بهمن) در کمپ تیم‌های ملی پشت سر خواهند گذاشت.
رضا اطری، یونس امامی، علی سوادکوهی، حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع که در جام باشگاه‌های جهان روی تشک خواهند رفت، در لیست نفرات دعوت‌شده به اردوی اخیر تیم ملی نبودند تا بدون تداخل بتوانند بانک شهر را همراهی کنند.
اکنون 10 کشتی‌گیری که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا کشتی بگیرند، به همراه تیم اعزامی به جام بین‌المللی دانکلوف تمرینات‌شان را زیر نظر پژمان درستکار پیگیری خواهند کرد.
علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، یاسین رضایی در 61 کیلوگرم، پیمان بیابانی در 65 کیلوگرم، مرتضی قاسمی در 70 کیلوگرم، حسین ابوذری در 74 کیلوگرم، امیرحسین کاووسی در 79 کیلوگرم، علیرضا کریمی در 86 کیلوگرم، ارشک محبی در 92 کیلوگرم، مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم که در مسابقات کشوری قهرمان شدند، تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند.
از این جمع تنها قرار بود سرلک در باشگاه‌های جهان کشتی بگیرد که به نظر می‌رسد با توجه به حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا و وزن کم کن بودن این کشتی‌گیر، تصمیمش برای همراهی بانک شهر تغییر کرد.
به نظر می‌رسد باتوجه به کشتی گرفتن تعدادی از ملی‌پوشان و مدعیان تیم ملی در مسابقات باشگاه‌های جهان، سرمربی تیم ملی روز شنبه فینال این رقابت‌ها را با حضور در سالن هفت‌تیر تماشا کند.
https://mardomefarda.ir/vdcb8zb8.rhb0zpiuur.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما