تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
کمپ انتخابی داوران قضاوت کننده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور ۵ داور بین المللی کشورمان از روز گذشته در تاشکند آغاز شده است.
۵ داور تکواندوی ایران در کمپ المپیک ۲۰۲۴
به گزارش مردم فردا،به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کمپ تمرینی و انتخابی داوران قضاوت کننده در المپیک 2024 پاریس در قاره آسیا با حضور 76 داور بین المللی از آسیا و اقیانوسیه  روز گذشته (یکشنبه 23 بهمن ماه) به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شده و فردا سه شنبه 25 ماه به پایان می رسد. 
بدری اسدی، معصومه باقری، مرجان تیموری، ایمان اکبرزاده به همراه شهرام اربابی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو 5 داور بین المللی کشورمان هستند که با دعوت فدراسیون جهانی در این دوره حضور دارند. در پایان این دوره 18 نفر داور (9نفر خانم و 9نفر آقا) به مرحله بعدی کمپ دعوت خواهند شد. 
سونگ چول کیم رئیس کمیته فنی، املی موراس رئیس کمیته داوران، محمد شعبان رئیس کمیته مسابقات، جی لی و کی سام عضو کمیته انتخاب داوران فدراسیون جهانی تکواندو تدریس این دوره را برعهده دارند.  
کمپ تمرینی داوران المپیک علاوه بر آسیا، در قاره‌های اروپا، آمریکا و آفریقا نیز تشکیل خواهد شد و 58 داور به کمپ نهایی دعوت می‌شوند. از مجموع 58 نفر در نهایت 26 داور برای قضاوت در المپیک پاریس 2024 انتخاب خواهند شد.
https://mardomefarda.ir/vdci3qaz.t1aqy2bcct.html
منبع : آخرین خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما