تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
سامسونگ برای نسخه لاک شده و طرف قرارداد اپراتوری سامسونگ گلکسی A23 5G در ایالات‌ متحده اقدام به انتشار آپدیت اندروید 13 نموده است. نسخه آنلاک شده این گوشی هوشمند در اواخر ماه دسامبر 2022 آپدیت اندروید 13 را دریافت کرد. همچنین نسخه بین‌المللی گوشی در اوایل ماه دسامبر سال گذشته به آخرین ورژن سیستم‌عامل موبایلی گوگل آپدیت‌ شد.
آپدیت اندروید 13 برای یک گوشی دیگر سامسونگ منتشر شد
به گزارش مردم فردا،به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای نسخه لاک شده گلکسی A23 5G دارای فریم‌ور با شماره ورژن A236USQS1BWA2 است. همچنین این آپدیت دربردارنده پچ امنیتی ژانویه 2023 اندروید بوده و حفره‌های آسیب‌پذیری مختلف از جمله موارد مربوط به Samsung Knox و Secure Folder را برطرف می‌کند.

در حال حاضر این به‌روزرسانی روی شبکه مخابراتی T-Mobile منتشر شده و احتمالا به‌ زودی در سایر شبکه‌ها نیز قابل دسترس خواهد بود. کاربران گلکسی A23 5G در ایالات‌متحده که از نسخه لاک شده و قراردادی این گوشی استفاده می‌کنند؛ با مراجعه به مسیر Settings » Software update و ضربه زدن روی دکمه Download and install می‌توانند از انتشار به‌روزرسانی برای گجت خود مطلع شوند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و آن‌ را به‌ طور دستی روی دستگاه خود فلش کنند.

سامسونگ گلکسی A23 5G طی سال گذشته و با سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار شد. اکنون که آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A23 5G منتشر شده است؛ این گوشی واجد شرایط دریافت 3 به‌روزرسانی دیگر سیستم‌عامل اندروید در آینده است.
https://mardomefarda.ir/vdcdn90f.yt09x6a22y.html
منبع : آی تی رسان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما