تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و ‌آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از شناسایی ۶۳ مبتلای جدید به کرونا و فوت ۲ بیمار دیگر خبر داد.
جدیدترین آمار کرونا در ایران
به گزارش مردم فردا، تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۳۱۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۸۸۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۲۰۳ دُز رسید.
در شبانه روز اخیر و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۷ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۴ هزار و ۶۱۴ نفر رسید.
در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد، مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۷۵۴ نفر رسید.
شمار بیماران بهبود یافته یا ترخیص شده از بیمارستان ها نیز تاکنون هفت میلیون و ۳۳۷ هزار و ۷۲۳ نفر است و ۲۱۵ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ هم در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.
تاکنون ۵۵ میلیون و ۵۱ هزار و ۵۰۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر هیچ شهرستانی با وضعیت قرمز کرونایی در کشور نداریم اما چهار شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۲ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۲ شهر کشور در وضعیت آبی قرار دارند.
https://mardomefarda.ir/vdcamyn6.49nim15kk4.html
منبع : ایرنا
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما