تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
جالب است ۰
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در اکثر نقاط کشور خبر داد.
تداوم بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور
به گزارش مردم فردا،صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: عمده فعالیت سامانه بارشی روز چهارشنبه(۱۲ بهمن) در استان‌های خراسان شمالی و رضوی، نیمه‌شمالی خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، خوزستان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری  کهگیلویه و بویراحمد و برخی نقاط استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی و غربی و غرب کردستان به‌صورت بارش برف و باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت است. 

وی ادامه داد: این وضعیت پنجشنبه(۱۳ بهمن) در آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی، بوشهر، هرمزگان، شمال استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری و برخی نقاط استان‌های فارس، کرمان، یزد و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.   

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه (۱۴ بهمن) نیز در شمال غرب ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش رخ خواهد داد. از بعد از ظهر شنبه (۱۵ بهمن) مجددا در شمال غرب و یکشنبه (۱۶ بهمن) در شمال غرب و شمال شرق کشور بارش پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: در دو روز آینده در نیمه‌شرقی، نواحی مرکزی، جنوب، غرب و جنوب کشور و جمعه در غالب مناطق کشور وزش باد شدید مورد انتظار است.  

ضیاییان گفت: طی سه روز آینده نیز خلیج فارس مواج خواهد بود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن ) قسمتی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و در اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و روز  جمعه ( ۱۴ بهمن ) نیمه ابری در صبح بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا( ۱۲ و ۱۳بهمن)  بندرعباس با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرمترین و زنجان با دمای ۴-  درجه سانتیگراد و همدان با دمای ۴- و ۷- سردترین مرکز استان کشور هستند. 
https://mardomefarda.ir/vdceee8z.jh8p7i9bbj.html
منبع : ایسنا
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما