تاریخ انتشار :شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
در چند روز گذشته، نسخه‌های دیجیتالی بازی The Last of Us Part I فروش کم‌سابقه‌ای را تجربه کرده‌اند.
رشد 305 درصدی فروش دیجیتالی بازی The Last of Us Part I
به گزارش مردم فردا،موفقیت‌های سریال تلویزیونی The Last of US که اقتباسی مستقیم از داستان اولین نسخه از سری محبوب خلق شده توسط استودیوی ناتی داگ محسوب می‌شود، حسابی روی فروش نسخه‌های منتشر شده از این مجموعه تاثیر گذاشته است. به‌نحوی که چندی پیش، نسخه‌های فیزیکی The Last of Us چه روی پلی‌استیشن 5 و چه روی پلی‌استیشن 4، رشد ۲۳۸ درصدی در جدول فروش بریتانیا تجربه کرده بودند.

حال اما طبق گزارشی که اخیراً توسط کریستوفر دینگ (Christopher Ding)، تحلیلگر وب‌سایت Gamesindustry، منتشر شده است، قسمت اول مجموعه در فروش نسخه‌های دیجیتالی نیز به‌شدت موفق بوده به‌طوری که The Last of Us Part I با رشدی 305 درصدی به رتبه‌ی یازدهم جدول بریتانیا و The Last of Us Remastered نیز با 337 درصد افزایش فروش، در جایگاه شانزدهم این فهرست قرار دارند.

باتوجه به اینکه پخش سریال تلویزیونی از این مجموعه همچنان ادامه دارد، می‌توان انتظار داشت نسخه‌ی رایانه‌های شخصی The Last of Us Part I که در تاریخ 12 اسفند 1401 (3 مارس 2023 میلادی) منتشر می‌شود نیز رکوردهای فروش را جابه‌جا کرده و آمار خیره‌کننده‌ای از خود به‌جا بگذارد.
لازم به‌ ذکر است که شرکت سونی به عنوان ناشر این اثر، امکان اجرای رایگان این بازی به مدت دو ساعت را برای مشترکین ویژه‌ی سرویس پلی‌استیشن پلاس قرار داده که بدون شک روی فروش دیجیتالی The Last of Us Part I کم‌تاثیر نبوده است.
https://mardomefarda.ir/vdca6en6.49niw15kk4.html
منبع : گیم فا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما