تاریخ انتشار :شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳
جالب است ۰
ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: اگر چه در تهران ژاپن را شکست داده‌ایم و به چین باخته‌ایم، اما هر بازی شرایط خودش را دارد.
غیبت حدادی قطعاً کار را برای‌مان سخت می‌کند
به گزارش مردم فردا،بهنام یخچالی درباره دیدار اخیر تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل پالایش نفت آبادان، اظهار داشت: بازی سختی با نفت آبادان داشتیم، چرا که علاوه بر رقابت در لیگ، بازی‌های بسیار سخت و حساسی در سوپرلیگ غرب آسیا داریم که همین‌ باعث شده واقعا از لحاظ ذهنی و فیزیکی خسته شویم. رقابت با تیم خوب و هماهنگی مانند نفت آبادان که در این مدت عملکرد خیلی خوبی در لیگ داشته، سخت بود‌. بخش بسیار بزرگی از نتایجی که اخیر گرفته‌ایم متعلق به هواداران گرگانی است و از این بابت دست تک‌تک آن‌ها را به گرمی می‌فشارم، زیرا در شرایط سخت همیشه کنار تیم‌ بوده‌اند.
وی افزود: باید در ادامه همین روند را ادامه دهیم تا در پلی‌آف لیگ‌برتر و مراحل نهایی سوپر لیگ غرب آسیا با تمرکز بیشتر و برنامه ریزی بهتری بتوانیم این بازی‌های سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم. ان‌شاالله هیچ کدام از ملی‌پوشان شهرداری گرگان دچار مصدومیت نشوند تا با یک برنامه ریزی خوب از این بازی‌های سخت هم به خوبی عبور کنیم. توقع مسئولان باشگاه و همچنین خود ما و هواداران این است که در این وضعیت سخت بتوانیم با انجام‌ بازی‌های قابل قبول نتایجی درخور شأن بسکتبال گرگان بگیریم.
*این فرصتی برای بازیکنان جوان‌ است تا در نبود حدادی خودی نشان دهند
وی درخصوص دیدارهای تیم‌ملی در راه صعود به جام جهانی، تصریح کرد: باید تا کمتر از یک ماه دیگر ۲ بازی سخت با ژاپن و چین‌ انجام دهیم، چرا که واقعا صعود به جام جهانی اهمیت زیادی دارد. متاسفانه در این شرایط سخت حامد حدادی را به دلیل مصدومیت نداریم و همین مسئله کار را سخت می‌کند. امیدوارم‌ حدادی هر چه زودتر دوران‌ نقاهت را سپری کند و بار دیگر به شرایط خوب بازگردد، اما چاره‌ای نیست و باید با این شرایط کنار آمد. این فرصتی برای بازیکنان جوان‌ است تا در نبود حدادی خودی نشان دهند. امیدوارم در غیاب حدادی از این ۲ بازی سخت سربلند بیرون بیاییم و مقتدرانه به جام‌جهانی برویم.
این ملی‌پوش بسکتبال افزود: اگر چه در تهران ژاپن را شکست داده‌ایم و به چین باخته‌ایم، اما هر بازی شرایط خودش را دارد و همانطور که این دیدارها برای ما دشوار هست، ژاپن و چین هم از این قاعده مستثی نیستند. با توجه به اینکه ملی‌پوشان درگیر لیگ و همچنین سوپر لیگ غرب آسیا هستند فشار زیادی را تحمل می‌کنند. امیدوارم با برنامه ریزی خوب کادرفنی، ۱۰ روز تمرین خوب در ایران داشته باشیم تا با آمادگی کامل به ژاپن برویم و با پیروزی به ایران برگردیم.
*جز حمایت توقع دیگری از مسئولان ورزش کشور نداریم
یخچالی در پایان در واکنش به انتقادات اخیر در مورد تفاوت بین پاداش‌ها و میزان توجه به رشته‌های مختلف، خاطرنشان کرد: مسئولان باید توجه و نگاه یکسانی به سایر رشته‌های ورزشی داشته باشند. هر چه نباشد والیبال ایران جزو بهترین‌های جهان است و بسکتبال هم همیشه نتایج خوبی در آسیا گرفته است. به تازگی هم‌ تیم ملی هندبال توانست به جمع ۲۴ تیم برتر جهان صعود کند که واقعا اتفاق بزرگی است. تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در عرصه‌های بین‌المللی پرچم ایران را بالا نگه داریم و جز حمایت توقع دیگری از مسئولان ورزش کشور نداریم.
https://mardomefarda.ir/vdcefw8z.jh8poi9bbj.html
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما