تاریخ انتشار :شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
سامسونگ پروتوتایپ جدیدی به‌ نمایش گذاشته که لولای ۳۶۰ درجه دارد و احتمالاً نشان‌دهنده‌ی طراحی نهایی گلکسی زد فولد ۵ است.
گلکسی زد فولد 5 احتمالا لولای 360 درجه خواهد داشت
به گزارش مردم فردا،سامسونگ دیسپلی، زیرشاخه‌ی سامسونگ الکترونیکس و فعال در صنعت نمایشگر، در نمایشگاه CES 2023 صفحه‌نمایش جدیدی معرفی کرده است که Flex In & Out نام دارد و ۳۶۰ درجه می‌چرخد. این یعنی با گوشی هوشمند تاشدنی طرف هستیم که نه‌تنها به سمت داخل بلکه به سمت خارج تا می‌شود.

صفحه‌نمایش جدید سامسونگ از طراحی متفاتی برای لولا استفاده می‌کند که باعث کاهش قابل‌توجه برآمدگی نمایشگر در ناحیه‌ی لولا می‌شود. به گفته‌ی سامسونگ، لولای جدید فشار کمتری به نمایشگر وارد می‌کند.

این نخستین باری نیست که سامسونگ دیسپلی چنین صفحه‌نمایشی معرفی می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۲۱ در اجلاس IMID کره‌ی جنوبی نمایشگر مشابهی معرفی کرده بود. البته نمایشگر سال ۲۰۲۱ طراحی متفاوتی داشت و در چند ناحیه مشابه حرف S تا می‌شد.

گوشی‌های سری گلکسی زد فولد سامسونگ همچنان از نمایشگری استفاده می‌کنند که صرفا به سمت داخل تا می‌شود. به احتمال زیاد نمایشگر Flex In & Out را در گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ خواهیم دید. برخی از شایعه‌ها ادعا کرده‌اند که استفاده از لولایی جدید باعث می‌شود برآمدگی نمایشگر گلکسی زد فولد ۵ کمتر از نسل قبل باشد.

                                                                    گلکسی زد فولد ۴ در بالا و دستگاه پروتوتایپ جدید سامسونگ در پایین
شماری از رقبای گلکسی زد فولد نظیر اوپو فایند N2 و نسل سوم موتورولا ریزر در ناحیه‌ی لولا برآمدگی کمتری دارند. سامسونگ گلکسی زد فولد در نسل جدید، به رقیب بهتری برای این دستگاه‌های تاشدنی تبدیل خواهد شد.
سامسونگ ۱۲ بهمن امسال در مراسم گلکسی آنپکد از گوشی‌های سری گلکسی S23 پرده‌برداری می‌کند. در این مراسم شاهد رونمایی گوشی تاشدنی نخواهیم بود.
https://mardomefarda.ir/vdcg3q9q.ak93w4prra.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما