تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۰
جالب است ۰
طبق خبرهای اخیر، امروز نتایج بنچمارک گیک‌بنچ نسخه گلوبال گوشی وان پلاس 11 که قرار است در آینده‌ای نزدیک وارد بازار شود، منتشر شده است. در ادامه‌ی این خبر به بررسی نتایج و مشخصات این پرچمدار قدرتمند می‌پردازیم.
نتایج بنچ‌مارک گیک‌بنچ نسخه جهانی گوشی وان‌پلاس 11 منتشر شد
به گزارش مردم فردا،اگر به خاطر داشته باشید گوشی وان پلاس 11 چندی پیش به صورت رسمی به همراه چیپست قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 معرفی شد. این گوشی در حال حاضر در بازارهای داخلی کشور چین به فروش می‌رسد و قرار است در تاریخ 7 فوریه (18 بهمن) نسخه‌ی گلوبال آن در بازارهای بین المللی عرضه شود.

اخیراً نسخه‌ی گلوبال این گوشی هوشمند جدید OnePlus در سایت بنچمارک Geekbench با شماره مدل CPH2451 مشاهده شده است. با توجه به اینکه نسخه چینی این گوشی دارای شماره مدل PBH110 است، گفته می‌شود این مدل همان نسخه جهانی OnePlus 11 خواهد بود. این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و حداکثر 16 گیگابایت رم است.

بنچمارک نسخه گلوبال وان پلاس 11
طبق افشاگری اخیر، این گوشی توانسته امتیاز چشمگیر 1468 در آزمون تک هسته ای و امتیاز 4965 در آزمون چند هسته‌ای را در بنچمارک گیک‌بنچ کسب کند. افزون بر این، Geekbench فاش می‌کند که این گوشی هوشمند از اندروید 13 به همراه رابط کاربری OxygenOS 13 بهره می‌برد.

از آنجایی که این گوشی هوشمند قبلاً در چین عرضه شده است، همه چیز در مورد مشخصات آن منتشر شده و لازم نیست منتظر بازمعرفی نسخه‌ی جهانی آن بود. OnePlus 11 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی E4 AMOLED LTPO 3.0 با رزولوشن Quad HD+، نرخ نوسازی 120 هرتز، بیشینه روشنایی 1300 نیت و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

این گوشی به جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 همراه با رم LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 مجهز شده است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی نیز از دیگر ویژگی‌های آن است.

این گوشی دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. همچنین در پشت آن نیز یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر حضور دارد.

نظر شما در مورد نسخه گلوبال گوشی وان پلاس 11 چیست؟ با توجه به مشخصات اعلام شده، به نظر شما این گوشی پرچمدار با چه قیمتی وارد بازارهای جهانی خواهد شد؟
https://mardomefarda.ir/vdcfcxdy.w6dvyagiiw.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین