تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
رئیس جمهور اوکراین تاکید کرد که نبردهای سنگین در منطقه دونتسک برای دونباس، سولدار، باخموت و کرمینا همچنان ادامه دارد.
زلنسکی: نبردهای سنگین در دونتسک ادامه دارد
به گزارش مردم فردا،به نقل از سی ان ان،زلنسکی در سخنرانی جمعه شب خود گفت: نبرد در منطقه دونتسک ادامه دارد زیرا درگیری‌های داخلی روسیه نشانه آشکار شکست آنها است.

زلنسکی ادعا کرد که ارتش روسیه و نیروهای نظامی شرکت خصوصی واگنر بر سر اینکه کدام یک شهر سولدار را تصرف کرده‌اند، اختلاف دارند.

وی افزود: چگونه در ۳۲۴ روز جنگ تمام‌عیار همه چیز برای روسیه تغییر کرده و آنها در حال حاضر بر سر اینکه چه کسی در شهر سولدار به پیشرفت تاکتیکی دست یافته‌اند، با هم اختلاف نظر دارند.

زلنسکی مدعی شد: این یک نشانه آشکار از شکست دشمن و در عین حال انگیزه جدیدی برای همه ما است تا نیروهای روسیه را بیشتر تحت فشار قرار دهیم و خسارات بیشتری به دشمن وارد کنیم.

وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که نیروهای روسیه شهر سولدار در شرق اوکراین را تصرف کرده‌اند اما ارتش اوکراین گفت که نبردها برای تسخیر این شهر ادامه دارد.

زلنسکی گفت: نبرد سختی بر سر منطقه دونتسک برای باخموت، سولدار، کرمینا و دیگر شهرها و روستاهای شرق کشور همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه روسیه بیشترین نیروهای خود را در این مسیر متمرکز کرده اما رزمندگان ما نیروهای مسلح، دفاعی و امنیتی اوکراین، از کشور دفاع می‌کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcfj1dy.w6dteagiiw.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین