تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶
جالب است ۰
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان این که مقاومت همه جانبه و فراگیر راه آزادی فلسطین است، گفت: امروز به حل مناقشه با دشمن صهیونیستی نزدیک شده‌ایم.
هنیه: مقاومت فراگیر راه آزادی فلسطین است
به گزارش مردم فردا،به نقل از آناتولی، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنرانی ویدئویی در جریان کنفرانس دانشگاهی در استانبول عنوان داشت: "مقاومت فراگیر" راه آزادی فلسطین و شهر قدس مرکز درگیری با اسرائیل است.

هنیه در این سخنان در بیست و یکمین کنفرانس بین المللی دانشگاهی برای مطالعات قدس در استانبول از طریق اپلیکیشن زوم گفت: مردم فلسطین تا پیروزی و آزادی به مقاومت ادامه می‌دهند و ما امروز به حل مناقشه با صهیونیست‌ها نزدیک شده‌ایم."

هنیه همچنین از عملیات تیراندازی در شمال کرانه باختری تقدیر کرد و آن را تأییدی بر این مطلب دانست که مقاومت همه جانبه و کامل به ویژه در عرضه نظامی، انتخابی راهبردی برای تحقق پروژه آزادسازی و پایان دادن به اشغال فلسطین است.

شامگاه پنجشنبه در یک عملیات تیراندازی در نابلس واقع در کرانه باختری یک شهرک‌نشین صهیونیستی کشته و دو صهیونیست دیگر نیز مجروح شدند.

هنیه با بیان اینکه "آرمان فلسطین مسئله یک امت است، نه فقط یک ملت"، خواستار تقویت این دیدگاه شد که "اسرائیل دشمن مرکزی ملت است".

هنیه تاکید کرد: نقشه‌های اسرائیل برای یهودی سازی قدس شکست خواهد خورد و به صخره استواری، آگاهی و مقاومت فلسطینیان برخورد خواهد کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcd.50f2yt0kna26y.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین