تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۹
جالب است ۰
وضعیت این روزهای استقلال بد جوری اعضای هیات مدیره تیم را ناراحت کرده است و به نظر می رسد این ناراحتی به حق و درست است.
بازیکنان استقلال باید پاسخگو باشند
به گزارش مردم فردا،موضوع تنها 5 امتیاز عقب افتادن از پرسپولیس نیست. استقلال در هفته های اخیر مثل تعطیلات پیش از جام جهانی بازی نمی کند و اگر بازی دیروز را در مصاف جام حذفی هم تکرار کند، چه بسا شانس ادامه حضور در این مسابقات را از دست دهد و در ادامه میزان اختلاف امتیاز استقلال با دیگر مدعیان هم زیاد شود.
چه اتفاقی رخ داده که آبی ها در هفته های اخیر  نتوانسته اند بازی  خوب خود در سوپر جام در برابر نساجی را تکرار کنند و این قدر در موقعیت سازی ضعیف عمل می کنند و تا دلتان بخواهد به تیم حریف موقعیت می دهند. این موضوعی است که ریکاردو ساپینتو هم آنرا قبول دارد. او بعد از بازی با مس رفسنجان که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، در مصاحبه با خبرنگاران گفت؛ در بازی با مس به اندازه 13 بازی گذشته لیگ برتر به تیم حریف موقعیت دادیم!
اعضای هیات مدیره استقلال قرار است روز یکشنبه در کمپ ناصر حجازی گرد هم بیایند و بازی های اخیر تیم استقلال را واکاوی کنند. اینکه چرا استقلال به این درد دچار شده و راه چاره چیست و بی شک نشستی هم با ریکاردو ساپینتو خواهند داشت و از او خواهند پرسید چرا راه چاره ای برای برون رفت از این بحران دارد. به خصوص که در یک چشم بهم زدن بازی های دور برگشت آغاز می شود و استقلال این هفته هم باید مصاف با تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را برگزار کند.
برکناری ریکاردو ساپینتو به خاطر یک مساوی در برابر مس رفسنجان و شکست در برابر تراکتور منتفی است و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از دیروز تا به امروز بارها در مصاحبه های خود به این نکته اشاره کنند اما واقعیت این است که آنها نمی توانند به از دست رفتن این موقعیت ها بی تفاوت باشند و حتی ممکن است با حضور در کمپ ناصر حجازی دیداری هم با بازیکنان داشته باشند و از آنها در مورد دلیل افت استقلال بعد از جام جهانی سوال کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcg3u9q.ak9n74prra.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما