تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به عزم جدی مجلس برای تحقق طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: این طرح ضمن ایجاد امنیت شغلی کارکنان سبب افزایش حقوق می‌شود.
عضو کمیسیون اجتماعی: مجلس برای تحقق طرح ساماندهی کارکنان دولت عزم جدی دارد
به گزارش مردم فردا،خلیل بهروزی فر با اشاره به جزئیات تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ دولت به مجلس، اظهار کرد: لایحه بودجه سال باید منطبق با قانون برنامه باشد و اتمام قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، بررسی لایحه بودجه را در حالت دوراهی قرار داده است.

وی، اعلام وصول و بررسی لایحه بودجه سال آتی را به تدوین قانون برنامه هفتم مرتبط دانست و افزود: نگاه دولت و مجلس بر تسهیل بخشی روند کار به نفع مردم است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان افزایش حقوق کارمندان و کارکنان دولت بر اساس نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی، صورت می‌گیرد، گفت: برنامه ریزی خوبی در خصوص افزایش حقوق کارمندان دولت صورت گرفته است و تلاش شده بر اساس شرایط اقتصادی و معیشتی حال تصمیم گیری شود.

بهروزی فر از بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس خبر داد و بیان کرد: اجرای طرح ساماندهی کارکنان و کارمندان هیچ گونه بار مالی برای دولت نخواهد داشت و طرح ساماندهی کارکنان دولت ضمن ایجاد امنیت شغلی آنها سبب افزایش حقوق می‌شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مخالفت‌ها و سنگ اندازی ها در پیش روی اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت، اضافه کرد: برخی افراد به دلیل تعارض منافع دنبال منتفی شدن اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت هستند ولی مجلس به جدی پیگیر تحقق این طرح است.

تعطیلی ۹ واحد تولیدی شفت به علت قطعی برق

بهروزی فر با اشاره به تخریب چهار پل بر اثر سیلاب در فومن در سنوات گذشته، اضافه کرد: اعتبارات استانی پاسخگوی بازسازی و احداث پل‌های فومن نیست و تلاش شد برای تکمیل این پروژه‌ها، اعتبارات ملی جذب شود.

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی برخی پروژه‌های پل در فومن خبر داد و افزود: پروژه‌های احداث پل‌های تخریب شده تا اوایل سال آتی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند اجرای عملیات گازرسانی در روستاهای شفت، بیان کرد: عملیات اجرای خوشه گازرسانی امام زاده ابراهیم و روستاهای اطراف در حال انجام است و ۹۸ درصد اهالی امام زاده ابراهیم گازدار شدند.

بهروزی فر ادامه داد: روستاهای اطراف امام زاده ابراهیم شفت که از این خوشه تزریق می‌کنند به زودی کار عملیات گازرسانی آنها به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ۹ واحد تولیدی شفت به علت قطعی برق تعطیل شدند، افزود: نشست مشترکی که با مدیریت توزیع و شرکت شهرک‌های صنعتی استان با همراهی فرماندار و سایر مسئولان تشکیل شد مقرر شد در اولین فرصت مشکل قطعی برق این واحدهای تولیدی رفع شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات مؤثری در بخش بهسازی و مرمت راه‌های روستایی این دو شهرستان صورت گرفته است، گفت: قریب ۲۰۰ کیلومتر راه‌های روستایی دو شهرستان شفت و فومن روکش آسفالت و لکه گیری شده است.
https://mardomefarda.ir/vdch6qnz.23nmqdftt2.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین