تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
دور نهایی سوپرلیگ فوتسال زنان، با برتری پالایش و نصر همراه شد، پیکانی‌ها با تساوی برابر رایزکو، صدرنشینی را به شاید مدعیان تعارف زدند.
هفته‌ی شش‌تایی‌ها در سوپرلیگ زنان
به گزارش مردم فردا،هفته پانزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان، بعد از یک وقفه‌ی سه هفته‌ای، صبح امروز از ساعت ۱۱ با انجام چهار دیدار به طور هم‌زمان آغاز شد، تساوی پیکان برابر رایزکو که پیش از این بازی با اختلاف چهار امتیازی نسبت به پالایش نفت آبادان در صدر جدول قرار داشت، حساسیت این لیگ را در ادامه راه و شش دیدار باقی‌ مانده تا پایان فصل، افزایش داد.
پیکان ۶ - ۶ رایزکو
در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پانزدهم سوپرلیگ زنان، پیکان صدرنشین به مصاف رایزکو رده پنجمی رفت که برخلاف انتظار در نیمه نخست این دیدار، این رایزکو بود که با نتیجه چهار بر یک از حریف صدرنشین خود پیش افتاد. در شروع نیمه دوم علی رغم اینکه یک گل دیگر وارد دروازه پیکان شد، پنج گل پی در پی شاگردان نیلوفر اردلان نتیجه را ۶ بر پنج به سود شاگردان اردلان در تیم پیکان بازگرداند. اما این پایان کار نبود و گل ثانیه‌های پایانی ملیحه فنایی برای رایزکو، بازی را به نتیجه شش بر شش رساند تا با این نتیجه پیکان همچنان با ۳۶ امتیاز در صدر جدول باقی بماند.
پالایش نفت آبادان ۳ - ۰ ملی حفاری ایران
دربی همیشه جذاب اهوازی‌ها درحالی آغاز شد که در جدول رده‌بندی مسابقات، دو تیم شرایط کاملا متفاوتی با یکدیگر دارند. تا پیش از این بازی پالایش با ۳۱ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار داشت و ملی حفاری تنها با ۱۴ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفته بود. در این دیدار جذاب و بدون حاشیه، شاگردان پریسا امامی موفق شدند سه بار دروازه ملی حفاری را باز کنند تا با توجه به توقف پیکان در برابر رایزکو، این تیم به دو امتیازی پیکان در صدر جدول رسیده و دوباره شانس بالایی برای رسیدن به صدر جدول داشته باشد.
نصر فردیس ۶ - ۱ هیئت فوتبال نطنز
در این دیدار، شاگردان فاطمه شریف که پیش از این بازی با ۳۰ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت به مصاف نطنزی‌ها رفتند که با ۱۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار داشتند، در نهایت نطنزی‌ها در اولین دیدارشان با هدایت شهناز یاری که به تازگی سرمربی این تیم شده، با نتیجه شش بر یک بازی را به نصر واگذار کردند تا با این نتیجه نصر نیز در فاصله سه امتیازی صدر جدول در رتبه سوم قرار بگیرد و نبرد سه تیم بالانشین برای کسب عنوان قهرمانی همچنان جذاب بماند.
در دیگر دیدار این هفته از رقابت‌ها، شاگردان عاطفه رضایی در تیم مس رفسنجان موفق شدند فجر شیراز را با نتیجه شش بر یک از پیش رو بردارند و با ۲۴ امتیاز در رتبه چهارم حدول باقی بمانند، فجر نیز با چهار امتیاز در رتبه هشتم حدول رده بندی قرار دارد.
https://mardomefarda.ir/vdcenf8z.jh8nfi9bbj.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما