تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
فیلم سینمایی «روز صفر»، به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ملکان، از فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است که توانسته تا حد زیادی استانداردهای یک تریلر جاسوسی را رعایت کند.این فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا تا نوروز ۱۴۰۱ از اکران باز ماند.
امیر جدیدی، بهرام رادان و ساعد سهیلی به خانه‌ها می‌آیند
به گزارش مردم فردا، برخلاف انتظارات این فیلم سینمایی نتوانست در گیشه نوروزی به موفقیت چشمگیری برسد و با گیشه ۹ میلیاردی از اکران خداحافظی کرد.
روز صفر از تاریخ سوم سال ۱۴۰۱ در نماوا به اکران آنلاین شد. این پلتفرم با بیش از شش ماه اکران این فیلم سینمایی رکورد طولانی‌ترین زمان برای نمایش فیلم را در تاریخ اکران آنلاین از آن خود کرده است.
داستان این فیلم در مورد تلاش‌های یک مامور امنیتی برای به دام انداختن عبدالمالک ریگی توسط وزارت اطلاعات ایران و نخستین ساخته سعید ملکان در مقام کارگردان است. امیر جدیدی و ساعد سهیلی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

بهرام رادان در محصول مشترک ایران و آمریکا

پولاریس به کارگردانی سودابه مرادیان و تهیه کنندگی کریستینا جولی و مهدی داوری و بهرام رادان از روز ۲۵ آذرماه در فیلیمو اکران آنلاین شده است.
پولاریس یا ستاره شمال محصول مشترک ایران و آمریکا است و درشهرهای لس آنجلس،سیاتل و تهران فیلمبرداری شده است.
بهرام رادان، آلیسجا باخلدا، کوبی رایان مک لافین، الیزابت روم و رویا تیموریان در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارند.
پولاریس در سال ۱۳۹۷ در سینماهای هنر و تجربه اکران شده است.
پولاریس به معنی ستاره شمالی است. یک عکاس جنگ که دچار اختلال روحی پس از سانحه یا پی تی اس دی است در ستیزی مستاصل گرفتار شده، تا رازی را از همسرش (بهرام رادان) پنهان کرده و از بازگشت اجتناب ناپذیرش به خاورمیانه فرار کند.
بهرام رادان که مدتی‌ است در مقام تهیه‌کننده در سینما فعالیت می‌کند بعد از دو فیلم گربه سیاه و علفزار سومین تجربه تهیه‌کنندگی را با پولاریس پشت سر می‌گذارد.

«جزیره ماهی» و ابهام‌ها و پرسش‌های عملیات کربلای ۴

جزیره ماهی همزمان با سالگرد عملیات کربلای ۴ (سوم دی) در سایت هاشور اکران آنلاین شده و نمایش آن با توجه به استقبال قابل توجه، همچنان ادامه خواهد داشت.
مستند جزیره ماهی به کارگردانی رضا اعظمیان تلاش دارد ماجرای کربلای ۴ و آنچه در آن رخ داده بدون کم و کاست به تصویر بکشد و به ابهام‌ها و پرسش‌هایی که درباره آن وجود دارد، پاسخ بدهد. این مستند اگر چه بر اساس مصاحبه طراحی شده و اندک بخش‌هایی از آن بازسازی شده، به دلیل اطلاعاتی که از این واقعه و نحوه عملیات و افراد موثر در آن می‌دهد حائز اهمیت است.
رضا اعظمیان در «جزیره ماهی» کوشیده، پرده از رازهای بزرگی بردارد که بخش مهمی از تاریخ دفاع مقدس را تشکیل می‌دهد. نکته جالب درباره این مستند پربیننده بودن آن در ۱۲ روز اخیر بوده، به شکلی که می‌توان گفت «جزیره ماهی» تا امروز پرتماشاگرترین مستند اکران شده در سال ۱۴۰۱ سایت هاشور است.

عملیات کربلای ۴ و شهادت تعداد زیادی از غواصان ایرانی در این عملیات، پس از پیدا شدن پیکرهای این شهدا و تشییع آنها در بهار ۹۴ ابعاد وسیعی پیدا کرد و به یکی از مهمترین بخش های تاریخ معاصر برای افکار عمومی تبدیل شد.
شرق وحشی، کودتای ۵۳ و بیجه از دیگر فیلم‌های اکران آنلاین این پلتفرم است.
https://mardomefarda.ir/vdcc1mqs.2bqpm8laa2.html
منبع : خبر آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما