تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۰
جالب است ۰
بنا بر اطلاعات ذکر شده در پادکست Digital Foundry، نینتندو (Nintendo) قصد دارد به زودی کنسول جدید خود را عرضه کند و سازندگان برای این کنسول بازی می‌سازند.
اعضای نینتندو ساخت بازی برای کنسول بعدی را آغاز کرده‌اند
به گزارش مردم فردا،یکی از داغ‌ترین بحث‌های این روزهای دنیای بازی‌های ویدیویی آینده‌ی نینتندو است. پیش‌تر هم شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی یک نینتندو سوییچ ارتقایافته به گوش می‌رسید، اما خبری از آن نشد. بنابراین، به نظر می‌رسد که دیگر باید احتمال عرضه‌ی نینتندو سوییچ پرو را کنار گذاشت. در پادکست اخیر رسانه‌ی Digital Foundry، به این موضوع اشاره شد که نینتندو پیش‌تر قصد داشت مدل ارتقایافته‌ی این کنسول را عرضه کند، اما این برنامه لغو شد.

با توجه به این مورد، انتظار می‌رود که کنسول بعدی ساخت این شرکت، مدلی کاملاً جدید از سوییچ باشد. از آنجایی که نینتندو سوییچ در سال 2017 عرضه شده بود، انتظار می‌رفت که این شرکت به زودی بازاریابی خود را شروع کند و مخاطبان را به کنسول بعدی خود جذب نماید. شایعاتی نیز وجود دارند مبنی بر آنکه The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom آخرین عنوانی خواهد بود که نینتندو برای کنسول فعلی خود منتشر می‌کند.

توییت کاربری به نام NightFlyerTV به شرح زیر است:

در آخرین پادکست Digital Foundry به این موضوع اشاره شد که سوییچ پرو پیش از آنکه نینتندو آن را لغو کند، در دست ساخت بوده است. احتمال دارد نینتندو این کار را برای اجتناب از تکرار شکست GameCube و Wii U انجام داده باشد.

NightFlyerTV
شایان ذکر است که عناوین Pikmin 4 و Metroid Prime 4 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارند. این احتمال نیز وجود دارد که دو بازی مذکور و سایر عناوین برای کنسول بعدی نینتندو عرضه شوند. در این صورت، این شرکت به احتمال زیاد طی سال جاری از انتشار فرست پارتی‌های مهم خود در سال 2024 خبر خواهد داد.
https://mardomefarda.ir/vdchkqnz.23nmzdftt2.html
منبع : گیم فا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما