تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۹
جالب است ۰
نیوزویک به نقل از وزارت دفاع اوکراین نوشت، در دو روز گذشته یکهزارو ۴۷۰ تن از نیروهای روسیه در میدان جنگ کشته شدند که بر اساس این آمار، مسکو از آغاز جنگ در اوایل اسفند ماه تاکنون حدود۱۰۶ هزارو ۷۲۰سرباز خود را از دست داده است.
ادعای اوکراین در مورد تعداد کشته‌های روسیه در جنگ
به گزارش مردم فردا،نیوزویک یکشنبه شب افزود، با پایان یافتن سال تقویمی ۲۰۲۲، تعداد کشته‌های روسیه در جنگ اوکراین طی دو روز گذشته بیش از حد معمول افزایش یافت.

وزارت دفاع اوکراین نیز روز یکشنبه اعلام کرد که ۷۶۰ سرباز روسیه در روز شنبه کشته شدند که بسیار بیشتر از میانگین معمولی روزانه (حدود ۶۰۰ نفر) است.

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در سخنرانی یکشنبه شب خود مدعی شد، اوکراین ۴۵ پهپاد روسیه را در اولین روز سال جدید میلادی سرنگون کرد.

مقامات دفاعی اوکراین نیز اعلام کردند که روسیه در سیصدو دوازدهمین روز جنگ ۹ خودروی زرهی و ۱۳ مورد تجهیزات خودرویی و تانک خود را از دست داد.

زلنسکی هفته پیش گفته بود که روسیه در این جنگ چیزهای زیادی از دست داده است، اما ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به پیشروی ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور اوکراین پس از کریسمس تصریح کرد: پوتین در تلاش است با حملات موشکی به بخش انرژی ما، شکست‌های خود را جبران کند.»
https://mardomefarda.ir/vdcba0b8.rhbs0piuur.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین