تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
شیائومی در سال‌های گذشته جایگاه مناسبی در بازار تبلت‌های اندرویدی پیدا کرده و حال روی جدیدترین سری تبلت خود به نام Xiaomi Pad 6 کار می‌‌کند. این سری تبلت قرار است با قیمت مناسب و سخت‌افزار بروز با محصولات میان رده و بالا رده سامسونگ به رقابت بپردازد. با ادامه خبر همراه ما باشید.
مشخصات تبلت‌های سری Pad 6 شیائومی افشا شد
به گزارش مردم فردا،شیائومی پیش از این با تبلت سری شیائومی پد 5 موفق شده بود دستگاهی با کارایی بالا برای کاربران بازار میان رده و بالا رده عرضه نماید. حال نسل بعدی این تبلت با نام Xiaomi Pad 6 در راه است. به تازگی اطلاعاتی از این تبلت در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر مطرح چینی، تبلت Xiaomi Pad 6 خیلی زود به بازار خواهد آمد. ادعا می‌شود نسخه استاندارد این دستگاه با کدنام pipa و تراشه Snapdragon 870 عرضه خواهد شد. شیائومی برای تبلت پرچم‌دار Xiaomi Pad 6 Pro نیز تراشه قدرتمند Snapdragon 8+ Gen 1 را در نظر گرفته است.

تبلت Xiaomi Pad 6 Pro در بخش نمایشگر ارتقا یافته و اکنون به نمایشگر AMOLED مجهز شده است. این نمایشگر قادر است تصاویر را با نرخ بروزرسانی تا 120 هرتزی به نمایش بگذارد. رزولوشن این پنل 2880  در 1880 پیکسل گزارش شده است. 

در پشت این دستگاه می‌توان دو دوربین را مشاهده کرد و یک دوربین سلفی نیز در نظر گرفته شده است. هنوز اطلاعاتی از جزئیات دوربین‌های تبلت Xiaomi Pad 6 منتشر نشده است. تبلت Xiaomi Pad 6 Pro به چهار اسپیکر و قلم استایلوس مجهز شده و از کیبورد پشتیبانی می‌نماید. 
https://mardomefarda.ir/vdcbs0b8.rhbsspiuur.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما