تاریخ انتشار :جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست از استخدام و جذب ۳۵۰ محیط‌بان در استان‌های کشور خبر داد.
رئیس سازمان محیط زیست: ۳۵۰ محیط‌بان در کشور استخدام می‌شوند
به گزارش مردم فردا،علی سلاجقه که برای سفری یک روزه به استان اردبیل سفر کرده است، روز پنجشنبه با اشاره به وسعت مناطق حفاظت شده استان اظهار کرد: هم‌اکنون تعداد محیط‌بان در کشور بسیار کم و معادل یک هشتم کمتر از استاندارد جهانی است.
وی افزود: برای جبران این کمبود برنامه‌ریزی شده که از سال آینده ۳۵۰ نفر طبق ضوابط در کشور استخدام شوند که ۲۵۰ نفر محیط‌بان و ۱۰۰ نفر کارشناس هستند و امیدواریم با تحقق این موضوع کمبود محیط‌بان به‌تدریج برطرف شود.
معاون رئیس جمهور  و رئیس سازمان محیط زیست افزود: مطمئن باشید که سهم استان اردبیل را با توجه به جایگاه و ظرفیتی که در بخش محیط زیست دارد حتماً ارتقا می‌دهیم.
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ایران در جریان سفر یک روزه به اردبیل بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل ، دیدار با دانشگاهیان ، سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالان محیط زیست را در برنامه داشته و در نشست با استاندار و امام جمعه اردبیل نیز مسائل و مشکلات محیط زیست این استان را بررسی و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.
استان اردبیل با مساحت ۱۷ هزار و ۹۵۳ کیلومترمربع، سه منطقه حفاظت شده و پنج منطقه شکار ممنوع از جمله آق داغ، مغان، نئور، شورابیل، گندیمن، دربند مشکول، انزان و خروسلو با مجموع مساحت بیش از ۲۴۵ هزار هکتار دارد.
https://mardomefarda.ir/vdcepn8z.jh8nvi9bbj.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین