تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲
جالب است ۰
با هماهنگی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و جوانان، چند کشتی‌گیر جوان در مسابقات قهرمان کشوری رده سنی جوانان شرکت نخواهند کرد.
کدام کشتی‌گیران از شرکت در مسابقات انتخابی معاف شده‌اند؟
به گزارش مردم فردا،بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور، طی روزهای 14، 15 و 16 دی ماه مسابقات قهرمان کشوری جوانان که اولین مرحله از انتخابی تیم ملی این رده سنی محسوب می‌شود، به انجام خواهد رسید.
درحالیکه تعدادی از فرنگی‌کاران جوانی که همچنان شرایط سنی حضور در این رده سنی را دارند در مسابقات کشوری بزرگسالان حضور داشتند، با هماهنگی حسن رنگرز و حمید باوفا سرمربیان دو تیم ملی بزرگسالان و جوانان، چهار کشتی‌گیر از شرکت در مسابقات انتخابی پیش روی جوانان معاف شده‌اند.
سعید اسماعیلی و ابوالفضل چوپانی که در یک وزن بالاتر مسابقات کشوری بزرگسالان کشتی گرفتند، فردین هدایتی که در سنگین‌وزن تنها به امیر قاسمی منجزی باخت و سیددانیال سهرابی که بعد از کسب مدال در رده سنی جوانان در سال 2022، در امیدهای جهان قهرمان شده و سپس در جام‌جهانی نیز تیم ملی بزرگسالان را همراهی کرد، کشتی‌گیرانی هستند که در مسابقات کشوری جوانان کشتی نخواهند گرفت.
بقیه کشتی‌گیران جوان که داعیه کسب دوبنده تیم ملی را دارند باید در مسابقات کشوری کشتی بگیرند و غیبت در این رقابت به منزله حذف از چرخه انتخابی تیم ملی جوانان در سال 2023 خواهد بود.
باید دید این نفرات که از شرکت در مسابقات انتخابی جوانان معاف شده‌اند در ادامه به این رده سنی کمک خواهند کرد و یا اینکه رسما وارد رده سنی بزرگسالان شده و در چرخه این تیم کار خود را در سال جاری پیگیری خواهند کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcip5az.t1awq2bcct.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما