تاریخ انتشار :جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
در مجموع کل هفته اخیر 84 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 17 میلیارد تومان بود.
افزایش هزار درصدی خروج سهامداران از بورس
به گزارش مردم فردا،در ابتدای هفته اخیر پس از یک روز وقفه، بار دیگر پول حقیقی وارد بازار شد. ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز شنبه 4 میلیارد تومان بود. روز یکشنبه نیز این روند ادامه داشت و 176 میلیارد تومان به بازار وارد شد. 

روز دوشنبه روند خروج پول از سر گرفته شد و 153 میلیارد تومان خارج شد. روز سه‌شنبه نیز 98 میلیارد تومان خروج سرمایه ثبت شد. روز چهارشنبه بار دیگر پول حقیقی خارج شد و خالص تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بورس تهران 13 میلیارد تومان شد. 

در مجموع کل هفته اخیر 84 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 17 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین هزار و 114 درصد افزایش یافته است. 
   
رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی
بیشترین ورود پول در روز شنبه به نماد قاسم اختصاص داشت و در مقابل خودرو، شپنا، فولاد، شبندر و شستا بیشترین خروج پول را داشتند. 

بیشترین ورود پول حقیقی در روز یکشنبه به فارس اختصاص داشت و بیشترین خروج به آریان، بالبر و خودرو تعلق داشت. روز دوشنبه خودرو و خساپا بیشترین خروج را داشتند و پارس، وسدید و فارس بیشترین ورود را ثبت کردند.
 
روز سه‌شنبه فارس به صدر جدول خروج پول رفت و روز چهارشنبه نیز آریان، رفاه، وغدیر، شستا و فارس بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی را داشتند. در مقابل وبانک، وپاسار و وبصادر بیشترین ورود پول را داشتند. 
https://mardomefarda.ir/vdcc10qs.2bqpx8laa2.html
منبع : اقتصاد نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین