تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۰
جالب است ۰
نمایش فیلم پرستاره و موفق «بی‌همه‌چیز» به کارگردانی محسن قرایی در سالن‌های سینما آغاز شد
بازگشت امیدوارانه پرستویی و هدیه تهرانی به سینما
به گزارش مردم فردا،یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سی‌ونهمین جشنواره فجر، «بی‌همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی بود که مورد توجه ویژه داوران قرار گرفت و جایزه بهترین فیلم نامه اقتباسی و جایزه ویژه هیئت داوران را هم کسب کرد. اکران این فیلم از دیروز در سینماها آغاز شده است. با توجه به ستاره‌هایی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند، پیش‌بینی می‌شود فروش خوبی در انتظار «بی‌همه چیز» باشد.
قصه‌ای پرهیجان، پایانی غافلگیرکننده
فیلم «بی‌همه چیز» با اقتباس از نمایش نامه «ملاقات با بانوی سالخورده» نوشته فردریش دورنمات ساخته شده است. قصه فیلم درباره زنی به نام «لی لی» است که طی اتفاقی، برای کمک به اهالی زادگاهش به آن روستا برمی‌گردد. حضور این زن ثروتمند در روستا و تصمیماتش، زندگی اهالی روستا را زیر و رو می‌کند. «بی‌همه چیز» با قصه جذاب و درگیرکننده‌ای که دارد، موفق می‌شود مخاطب را تا انتها به دنبال خود بکشاند و در پایان نیز با یک اتفاق نه چندان قابل پیش‌بینی تماشاگر را غافلگیر می‌کند. فیلم از نظر سینمایی و بصری هم مخاطب را راضی می‌کند. رنگ‌ها و نورپردازی‌های فیلم در سکانس‌هایی مانند ورود «لی لی» به روستا و ملاقات این شخصیت با کاراکتر «امیر» در معدن متروکه را باید روی پرده سینما به تماشا نشست.
بازی خوب ستاره‌ها
یکی از امتیازهای «بی‌همه چیز» بازی خوب گروه بازیگران آن است. پرویز پرستویی و هدیه تهرانی در نقش کاراکتر‌های اصلی فیلم یعنی «امیر» و «لی لی» بازی بسیار خوبی داشته‌اند. پرستویی صداقت و تنهایی کاراکترش را به خوبی به نمایش گذاشته و احساسات تماشاگر را برمی‌انگیزد. هدیه تهرانی در نقش کاراکتر قدرتمند و سنگدل «لی لی»، بازی متفاوتی در این فیلم داشته و انتخاب مناسبی برای این نقش بوده است. هادی حجازی‌فر نیز که رگه‌هایی از طنز و شوخی در کاراکترش وجود دارد، به خوبی از پس ایفای نقش خود برآمده است. ابتدا قرار بود نقش او را شهاب حسینی بازی کند. بازی باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی و لاله مرزبان نیز جزو بازی‌های خوب فیلم است.
https://mardomefarda.ir/vdcd.s0f2yt0ksa26y.html
منبع : خراسان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما