تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، سال جدید میلادی را با اعزام فرنگی‌کاران منتخب به دو تورنمنت بین‌المللی در فرانسه و کرواسی آغاز خواهد کرد.
دو تورنمنت بین‌المللی در دستور کار شاگردان رنگرز
به گزارش مردم فردا،رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی از روز ۳۰ آذرماه تا ۲ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.
این در حالی است که کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی قصد دارد کمتر از یکماه بعد از مسابقات قهرمانی کشور اردوی آماده سازی فرنگی کاران برای اعزام به دو تورنمنت بین المللی را برپا کند.
طبق تصمیم حسن رنگرز و همکارانش در کادر فنی تیم کشتی فرنگی قرار است نفرات منتخب در سال جدید میلادی در تورنمنت بین‌المللی هنری دگلان فرانسه و همچنین رقابتهای بین المللی و رنکینگ دار زاگرب کرواسی شرکت کنند.
گفته می‌شود ۲۶ فرنگی‌کار منتخب کشورمان در لیست اعزام به تورنمنت‌های فرانسه و کرواسی جای خواهند گرفت. این فرنگی کاران از بین نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور به همراه ۷ ملی‌پوش ایران در رقابت‌های جهانی صربستان که موفق به کسب مدال نشدند و همچنین ۶ مدال‌آور تیم زیر ۲۳ سال ایران در رقابت‌های جهانی اسپانیا انتخاب خواهند شد.
با توجه به تقویم اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۳ میلادی تورنمنت بین‌المللی هنری دگلان در شهر نیس فرانسه طی روزهای ۳۰ دی تا ۲ بهمن و تورنمنت رنکینگ دار کرواسی نیز طی روزهای ۱۲ تا ۱۶ بهمن در شهر زاگرب برگزار خواهد شد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرده پس از بررسی عملکرد نفرات اعزامی به این دو تورنمنت، ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcjhtev.uqei8zsffu.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما