تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
پروین به‌ تازگی درباره پیش‌بینی تیم قهرمان جام بیست‌ودوم گفت: فرانسه قهرمان جام‌جهانی می‌شود.
شباهت عجیب پله و علی پروین
به گزارش مردم فردا،اسطوره پرسپولیس با قاطعیت نزد دوستان نزدیک خود از قهرمانی فرانسه حرف می زد اما در عمل اتفاق دیگری افتاد. علی پروین و پله اسطوره فوتبال برزیل جدای از اسطوره بودن در کشور خود یک شباهت ویژه دارند؛ پیش بینی‌هایی که اغلب اشتباه از آب در می آیند! پله شاید بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان باشد اما، هر چه قدر در بازکردن دروازه حریفان موفق بوده است در زمیه پیش‌بینی مسابقات ره به جایی نبرده است.
به برخی از این پیش بینی‌ها در زیر توجه کنید؛
جام جهانی ۱۹۹۰: پیش‌بینی پله: ایتالیا شانس اول قهرمانی است. واقعیت: آلمان غربی در دیدار پایانی آرژانتین را شکست داد و قهرمان شد.
جام جهانی ۱۹۹۴: پیش‌بینی پله: به نظر من کلمبیا بهترین تیم است. البته شانس قهرمانی آنها کم است اما مطمئنم در جمع ۴ تیم پایانی حاضر خواهند بود. برزیل بازیکنان خوبی دارد، اما از نظر کار تیمی درسطح پایینی قرار دارند. کار تیمی آلمان هم فوق‌العاده است. واقعیت: کلمبیا در مرحله گروهی حذف شد و آندره اسکوبار مدافع این تیم که به اشتباه دروازه خودی را باز کرده بود با شلیک گلوله کشته شد. آلمان در مرحله یک چهارم نهایی با جام وداع کرده و در نهایت برزیل قهرمان شد.
جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه: پیش‌بینی پله: اسپانیا شانس اول قهرمانی است. برزیل هم به نظر می‌تواند هر دوره به فینال برسد. انگلیس تیم پرمهره‌ای است و مربی خوبی هم دارد ضمن این که از فرانسه که در خانه بازی می‌کند نباید غافل شد. واقعیت: اسپانیا در مرحله گروهی حذف شد و فرانسه در دیدار پایانی برزیل را شکست داد.
جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان: پیش‌بینی پله: چهار تیم پایانی برزیل،‌آرژانتین، انگلیس و فرانسه در مرحله نیمه نهایی حاضر خواهند بود. واقعیت: انگلیس، آرژانتین، برزیل در مرحله یک چهارم نهایی کنار رفتند، ایتالیا با شکست فرانسه جام هجدهم را به خانه برد.
جام جهانی ۲۰۱۰ کره و ژاپن: پیش‌بینی پله: برزیل امسال خوب فوتبال بازی نمی‌کند، آنها کار تیمی خوبی ندارند. تیم‌های آرژانتین، فرانسه، ایتالیا و پرتغال شانس زیادی برای قهرمانی دارند. تیم‌های اسپانیا، انگلیس و آلمان هم حرف‌هایی برای گفتن خواهند داشت. واقعیت: آرژانتین، پرتغال و فرانسه در مرحله گروهی حذف شدند. ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی توسط کره جنوبی از گردونه مسابقات خارج شد و برزیل به مقام قهرمانی رسید.
و مهمتر از همه: پیش‌بینی پله: یک تیم آفریقایی تا قبل از سال ۲۰۰۰ قهرمان جام جهانی خواهد شد اما تا سال ۲۰۲۲ که مراکش به نیمه نهایی رسید پای هیچ تیم آفریقایی به جمع ۴ تیم پایانی هم نرسید!
https://mardomefarda.ir/vdceex8z.jh8nwi9bbj.html
منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما