تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
سرپرست تیم فوتبال جوانان آخرین شرایط این تیم را در اردوی عمان تشریح کرد.
آخرین وضعیت تیم فوتبال جوانان از زبان سرپرست تیم
به گزارش مردم فردا،افشین ناظمی سرپرست تیم فوتبال جوانان ضمن تشریح برنامه‌های این تیم در مسیر حضور در جام ملت‌های آسیا درباره نحوه برگزاری اردوی تیم در عمان گفتگویی را با سایت فدراسیون فوتبال به شرح زیر انجام داد:
* اردوی عمان را طبق کدام برنامه فنی پیش می‌برید؟
- طبق برنامه‌ای که از قبل داشتیم بعد از اردوی تدارکاتی در بلاروس اردوی بعدی خود را برای عمان برنامه ریزی کردیم تا دو بازی دوستانه داشته باشیم. یکشنبه و سه شنبه دو بازی دوستانه با تیم ملی جوانان عمان انجام می‌دهیم و آخر هفته به کشور برمی گردیم.
*با پایان این اردو روند آماده سازی تیم متوقف می‌شود؟
-خیر! برای تک تک روزها برنامه ریزی شده است. اردوی بعدی تیم ملی جوانان را در اول دی ماه در آکادمی ملی برگزار می‌کنیم و برنامه‌هایی که آقای مرفاوی داده بود و از قبل طراحی شده بود را تک تک اجرایی کنیم تا ان شاءالله اسفند ماه به مسابقات نهایی در ازبکستان برسیم و بتوانیم مجوز ورود به جام جهانی را بگیریم و مردم را خوشحال کنیم.
* در این مسیر با توجه به اینکه لیگ برتر را هم پیش رو داریم همکاری لازم از طرف باشگاه‌ها و فدراسیون با شما می‌شود؟
- عموماً باشگاه‌ها همکاری می‌کنند، البته در این سفر امین حزباوی کاپیتان تیم ملی جوانان را به همراه نداریم چرا که تیم فولاد (با سرمربیگری جواد نکونام) اجازه وی را برای حضور در اردو صادر نکرد زیرا خودشان یک اردوی خارجی داشتند و فردا وارد ایران می‌شوند. ان انشاءالله از اردوهای بعدی همه باشگاه‌ها همراهی کنند. به هر حال تیم ملی کشورمان است و همه از جمله باشگاه‌ها، فدراسیون و مطبوعات باید همکاری کنند.
* مسئولان فدراسیون حمایت لازم را داشتند؟
- جا دارد از فدراسیون، در راس آن آقایان تاج و نبی، پرهیزکار و هدایت ممبینی که به تازگی دبیر فدراسیون شده‌اند، و همچنین میرشاد ماجدی که به عنوان رئیس کمیته جوانان که حامی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان هستند و همه برنامه‌های تیم ملی را تایید می‌کنند تشکر ویژه کنم. تا الان حمایت کردند و از این به بعد ادامه حمایت‌هایشان را نیازمندیم.
* رویای صعود به جام جهانی را در این تیم می‌توان دنبال کرد؟
- من به این تیم و تلاش‌هایی که انجام می‌شود باور دارم. مطمئن هستم تیم جوانان با حمایت‌هایی که می‌شود می‌تواند راه پر از امیدی را برای فوتبال کشور و آینده آن طی کند.
https://mardomefarda.ir/vdcjiyev.uqeihzsffu.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما