تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
بنابر اعلام شرکت YMTC یکی از بزرگترین تولیدکنندگان حافظه در دنیا، این شرکت تولید و عرضه حافظه‌های SSD بسیار سریع خود موسوم به Zhitai TiPlus7100 را شروع کرده که از فناوری حافظه‌های با NAND 232 لایه استفاده می‌کنند و سرعت هیجان‌انگیز 2400 میلیون انتقال در ثانیه را فراهم می‌کنند. عرضه این حافظه‌ها شروع عصر جدیدی در حافظه‌های SSD عمومی و رده مشتریان خواهد بود که می‌تواند موجب فراگیر شدن و کاهش قیمت قابل توجه این حافظه‌ها شود.
شروع عصر جدیدی در حافظه‌های SSD
به گزارش مردم فردا،به نقل از ITHome، این حافظه‌های NAND سه بعدی جدید که از درگاه ارتباطی سریع PCIe 5.0 x4 استفاده می‌کنند قابلیت رسیدن به سرعت عملیات خواندن ترتیبی 12.4 گیگابایت بر ثانیه را دارند. اتفاق خوب این است که این حافظه‌ها منبعد با عرضه در بازارهای عمومی، می‌توانند مشتریان زیادی داشته باشند.

در حالت کلی باید گفت که حافظه‌های ZhiTai TiPlus 7100 از YMTC برای ارائه کارایی سطح بالا با قیمت مناسب طراحی شده‌اند که در نسخه‌های 512 گیگابایتی، 1 و 2 ترابایتی عرضه خواهند شد و در بیشینه سرعت خود قابلیت رسیدن به سرعت خواندن ترتیبی تا 7000 مگابایت بر ثانیه و تا 6000 مگابایت بر ثانیه برای عملیات نوشتن ترتیبی را دارند.

در عملیات تصادفی، مدل‌های یک و دو ترابایت قابلیت رسیدن به سرعت 900 هزار عملیات تصادفی IOPS و همچنین 700 هزار عملیات نوشتن IOPS تصادفی را دارند. درایور TiPlus7100 از هیچ گونه بافر SDRAM جداگانه‌ای استفاده نکرده و به جای آن از ساختار بافر حافظه میزبان استفاه می‌کند که نشان دهنده آن است که با محصولی با قیمت مناسب روبرو هستیم. در همین حال با توجه به سرعت و مشخصات، این درایوها قابلیت به چالش کشاندن بهترین SSDهای موجود در بازار را نیز دارند.
https://mardomefarda.ir/vdcgxz9q.ak9ny4prra.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما