تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تاکید کرد، هنوز مشخص نیست کدام کشتی‌گیر از بین نفرات اعزامی به جام جهانی مقابل ستاره‌های سرشناس کشتی آمریکا قرار می‌گیرند.
ترکیب ایران مقابل با آمریکا براساس شرایط مشخص می‌شود
به گزارش مردم فردا،احسان امینی درباره وضعیت اردونشینان آزاد برای حضور در جام جهانی کشتی آمریکا اظهار داشت: اوضاع تیم که خوب است، تمرینات را پیگیری می‌کنیم و منتظر ویزا هستیم.
وی در مورد نفرات اعزامی به این رقابت‌ها هم گفت: کشتی ما با توجه به مسابقاتی که در سال 2023 در پیش دارد، نیازمند آن است که دو سه تیم آماده و مطمئن در اختیار داشته باشد. به همین دلیل باید در همه اوزان این شرایط فراهم شود که چندین کشتی‌گیر همسطح داشته باشیم. سال آینده نیز با این مسئله مواجه هستیم که فاصله مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی با هم کم است. جوانان ما باید میدان‌های خوب ببینند تا به مهره‌های قابل اتکا و مطمئن تبدیل شوند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان راجع به گروه‌بندی مسابقات جام جهانی و حریفان احتمالی ایران در این رقابت‌ها خاطر نشان کرد: شانس تیم ایران برای صعود به فینال زیاد است، اما اینطور نیست که به راحتی این اتفاق رخ دهد. تیم منتخب جهان قطعاً کشتی‌گیران خوبی به همراه خواهد داشت و حتماً مسابقه‌های نزدیک و حساسی را در پیش داریم.
امینی همچنین در مورد اینکه کدام کشتی‌گیران در مصاف با ستاره‌های تیم آمریکا روی تشک خواهند رفت، تأکید کرد: باید شرایط تیم را در نظر بگیریم. هنوز ترکیب تیم در هر مسابقه مشخص نیست. علاوه بر وضعیت خودمان، ترکیب تیم حریف را هم باید بسنجیم. از حالا نمی‌شود گفت مثلاً سوادکوهی مقابل جردن باروز کشتی می‌گیرد یا محمد نخودی. این چیزی است که در طول مسابقه مشخص می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdciwvaz.t1a5z2bcct.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما