تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
نامزدهای سی و هشتمین دوره جوایز فیلم مستقل «اسپریت» با پیشتازی فیلم «همه‌چیز همه‌جا به یکباره» اعلام شد.
اعلام نامزدهای جوایز فیلم مستقل اسپریت ۲۰۲۲
به گزارش مردم فردا،به نقل از اسکرین، فیلم «همه چیز همه جا و به یکباره» ساخته «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» در سی و هشتمین دوره جوایز فیلم «اسپریت» با هشت نامزدی پیشتاز شد و پس از آن فیلم «تار» اثر «تاد فیلد» با هفت نامزدی قرار گرفت.
این دو فیلم در کنار «استخوان‌ها و همه» ساخته «لوکا گوادانینو»، «پدر ما: شیطان» به کارگردانی «الی فومبی» و «زنان صحبت می‌کنند» ساخته «سارا پولی» برای کسب جایزه بهترین فیلم این جوایز رقابت خواهند کرد.
فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» در شاخه‌های بهترین کارگردانی و فیلمنامه نیز نامزد کسب جایزه شده و «میشل یئو» ستاره این فیلم نیز در شاخه بهترین بازیگر نقش اصلی نامزد کسب جایزه شناخته شده است. این نخستین سالی است که جوایز فیلم اسپریت جوایز بخش بازیگری را بدون مرزبندی جنسیتی اعطا می‌کند.
همچنین فیلم «تار» در شاخه بهترین کارگردانی، فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اصلی (کیت بلانشت) نامزد شده و «نینا هوس» نیز برای این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل است.
فیلم «پس از خورشید» به کارگردانی «شارلوت وب» هم در ۵ شاخه از جمله بهترین فیلم اول، بازیگر نقش اصلی و بهترین بازیگر نوظهور نامزد کسب جایزه معرفی شد.
فیلم‌های «کورساژ» به کارگردانی «ماری کروتزر»، «جوی‌لند» ساخته «سعیم صادق»، «لئونور هرگز نمی‌میرد» از «مارکیتا رامیرز اسکوبار»، «بازگشت به سئول» ساخته «دیوی چو» و فیلم «سنت عمر» به کارگردانی «الیس دیوپ» هم در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی جوایز اسپریت، نامزد دریافت جایزه هستند.
مراسم اعطای جوایز سی و هشتمین دوره جوایز فیلم مستقل اسپریت روز چهارم مارس ۲۰۲۳ (۱۳ اسفند) در سانتامونیکای لس‌آنجلس برگزار می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcjimev.uqexxzsffu.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما