تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۶
جالب است ۰
پس از ادعاها شیخ دیاباته درباره برخورد غیراخلاقی مدیران وقت استقلال با او و خانه‌اش، حالا یک روایت جدید در این‌باره مطرح شده است.
«روایت سوم» از ماجراهای دیاباته و استقلال
به گزارش مردم فردا،حاشیه‌های صحبت‌های شیخ دیاباته درباره رفتار مدیران استقلال هم‌چنان ادامه دارد. این بازیکن در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد که مدیران این باشگاه به آپارتمان او رفتند و در آن را شکستند و لباس‌ها، کفش‌ها و چمدان‌هایش را برداشته و همه را بیرون انداختند.
این اتفاق موجب شد تا واکنش‌های مختلفی از مدیران استقلال صورت بگیرد. در ابتدا احمد مددی و کادر مدیریتی‌اش تاکید داشتند این اتفاق در دوران مدیریتی احمد سعادتمند رخ داده است و برای دیاباته مشکلی پیش نیامده بود.
هم‌چنین احمد سعادتمند نیز در گفت‌وگویی که با خبرنگار ایسنا داشت، در واکنش به این ادعا اظهار کرد: واقعاً هر کسی که این کار را با دیاباته کرده، جای تأسف دارد. این اتفاق هرگز در زمان من رخ نداده و برای کسانی که این ادعا را دارند متاسفم. ارتباط من و دیاباته یک ارتباط کاملا دوستانه و حتی برادرانه بود. شما می‌توانید این موضوع رو از خود شیخ بپرسید که در زمان چه کسی این اتفاق افتاد.
این مسائل باعث شد تا خبرنگار ایسنا، جزییات قرارداد اجاره‌نامه شیخ دیاباته را که از طرف باشگاه استقلال صورت گرفته بود، بررسی کند.
دیاباته طی ۲ قرارداد در ملک فردی سکونت داشت. در حال حاضر مالک این خانه و همسر وی به علت ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفتند. طی تماسی که خبرنگار ایسنا با یکی از بستگان این مالک داشت، مشخص شد که اتفاقاتی که از سوی شیخ دیاباته مطرح شده است، مقداری مغرضانه بوده است.
او که تمایلی نداشت نامش فاش شود، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روایت‌های مطرح شده در خصوص شکستن در خانه دیاباته و ماجراهای دیگر اظهار کرد: وسایل آقای دیاباته را بیرون نریختند. موعد قرارداد آقای دیاباته در قرارداد اجاره‌نامه اول به پایان رسیده بود و مالک تقاضا داشت ملکش تحویل داده شود. از باشگاه استقلال افرادی آمدند و هیچ چیزی را نشکستند. آقای دیاباته کلید خانه را با خودش برده بود و باشگاه استقلال کلیدسازی را آوردند و در خانه را باز کردند.
وی در ادامه افزود: افراد باشگاه استقلال در ادامه در خانه دیاباته را باز کردند و وسایل این بازیکن را جمع و صورت جلسه کردند و در نهایت وسایل تحویل باشگاه استقلال داده شد. در ادامه باشگاه استقلال با مالک برای فصل دوم حضور شیخ دیاباته با مالک به توافق رسیدند و تمام آن وسایل به خانه این بازیکن برگشت. باشگاه کار اشتباهی در این میان انجام نداده بود و دیاباته گناه کم‌کاری‌اش را می‌خواست گردن باشگاه بیندازد. این که باشگاه در خانه را شکسته باشد و وسایل دیاباته را پرت کرده باشد، به هیچ عنوان صحت ندارد.
او خاطرنشان کرد که این اتفاق قبل از مهر سال ۹۹ رخ داده بود که اگر این ادعا صحت داشته باشد، این اتفاق در دوران مدیریتی احمد سعادتمند به وقوع پیوسته است.  طبق بررسی‌های انجام شده، شیخ دیاباته پس از حضور خود در فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا با تیم استقلال، به ایران نیامد و از قطر به فرانسه رفت. هم‌چنین باشگاه استقلال در آبان سال ۹۹ قرارداد جدید خود با مالک همین ملک امضا کرد و این بازیکن در نهایت در ۵ آبان ۹۹ به تهران بازگشت.
در حال حاضر مدیران قبلی باشگاه استقلال به دنبال این هستند تا این اتفاق را به یکدیگر نسبت بدهند.
https://mardomefarda.ir/vdce.p8zbjh8ew9bij.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما