تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
وان‌پلاس می‌خواهد به‌زودی از گوشی جدیدی تحت عنوان وان‌پلاس Ace 2 رونمایی کند؛ محصولی که به‌تازگی اطلاعاتی از مشخصات فنی آن منتشر شده است.
مشخصات فنی وان‌پلاس Ace 2 فاش شد
به گزارش مردم فردا،به نقل از وب‌سایت ۹۱Mobiles، ظاهرا وان‌پلاس قصد دارد به‌زودی یک گوشی جدید را به عنوان جانشین وان‌پلاس Ace راهی بازار کند. این گوشی البته شاید در بازارهای مختلف با نام متفاوتی راهی بازار شود. برای مثال وان‌پلاس Ace را با نام وان‌پلاس ۱۰R در یک سری از بازارها شاهد بودیم. در نتیجه برخی‌ها اعتقاد دارند این محصول مورد انتظار شاید وان‌پلاس ۱۱R نام داشته باشد.

با این حال صرف نظر از نامی که قرار است برای این گوشی انتخاب شود، وان‌پلاس می‌خواهد پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را به عنوان قلب تپنده برای این محصول انتخاب کند. این در حالی است که دایمنسیتی ۸۱۰۰ در نسل نخست این گوشی مورد استفاده قرار گرفت. اگرچه دایمنسیتی ۸۱۰۰ پردازنده‌ی قدرتمندی است اما اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در حال حاضر بعد از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و دایمنسیتی ۹۲۰۰ قدرتمندترین پردازنده‌ای است که برای گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌شود.

همچنین در رابطه با این محصول گفته می‌شود که شاهد شارژر ۱۰۰ واتی به همراه آن خواهیم بود در حالی که برای نسل نخست شارژر ۱۵۰ واتی در نظر گرفته شده است. ظرفیت باتری این گوشی هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که در مقایسه با قبل ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت افزایش را نشان می‌دهد. علاوه بر این‌ها گفته می‌شود اندروید ۱۳ به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی ایفای نقش خواهد کرد.

وان‌پلاس Ace 2 قرار است با نمایشگر ۶٫۷ اینچی با وضوح ۱٫۵K و پنلی از جنس AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز راهی بازار شود. در کنار پردازنده‌ی قدرتمندی هم که دارد از ۸/۱۲/۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم استفاده خواهد شد. وان‌پلاس همچنین برای گوشی پرچم‌دار ۱۱ پرو خود هم استفاده از ۱۶ گیگابایت رم را در قدرتمندترین مدل مد نظر دارد.

انتظار می‌رود دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی باشد (سنسور IMX890 سونی) که در کنار آن از دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با کاربردی نامشخص استفاده خواهد شد. دوربین سلفی هم که به صورت حفره‌ای روی پنل جلو تعبیه شده ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. روی کاغذ، دوربین اصلی این گوشی در مقایسه با قبل بهبود داشته است (از IMX766 به IMX890).

تاریخ رونمایی یا عرضه‌ی وان‌پلاس Ace 2 رسما اعلام نشده اما باید انتظار داشته باشیم وان‌پلاس اوایل سال ۲۰۲۳ آن را رسما رونمایی و راهی بازار کند.
https://mardomefarda.ir/vdcexp8z.jh8ezi9bbj.html
منبع : مجله دیجی کالا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما