تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱
جالب است ۰
فرماندار مبارکه با اشاره به آتش‌سوزی گسترده در کارخانه تولید روغن موتور در شهرک صنعتی این شهر گفت: هم‌اکنون حجم حریم بسیار بالا و گسترده است و امیدواریم با تلاش‌های تیم امدادی نهایتا تا دو ساعت آینده حریق مهار شود.
آتش‌سوزی گسترده در کارخانه تولید روغن موتور مبارکه اصفهان
به گزارش مردم فردا،حسینی با اشاره آتش‌سوزی گسترده در یکی از کارخانه‌های تولید روغن موتور در مبارکه اظهار داشت: ساعت 10 صبح امروز این حریق به عوامل امدادی گزارش شد و بلافاصله تیم‌های آتش‌نشانی منطقه، شهرهای همجوار و واحدهای صنعتی بزرگ استان مانند فولاد مبارکه به محل آتش‌سوزی فراخوان شدند.

وی با اشاره اینکه تمام مخازن این کارخانه پر از مواد شیمیایی است، افزود: هم‌اکنون حجم حریم بسیار بالا و گسترده است و امیدواریم با تلاش‌های تیم امدادی نهایتا تا دو ساعت آینده حریق مهار شود.

فرماندار مبارکه با اشاره به اینکه مهار حریق با سرعت در حال انجام است تا آتش به صنایع‌ همجوار نفوذ نکند، تصریح کرد: در این حادثه هیچ اتفاقی برای کارگران نیفتاده و ‌همه کارگران در سلامت هستند.‌

بررسی علت حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی مبارکه
منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به آتش‌سوزی گسترده در یک شرکت تولید روغن موتور در شهرک صنعتی مبارکه گفت: 20 گروه امدادی و آتش‌نشانی از شهرهای مجاور به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، اظهار داشت: تخلیه اضطراری کارخانه‌های اطراف محل حریق انجام شده و در تلاشیم تا حریق این واحد به سایر واحدهای تولیدی در این شهرک صنعتی سرایت نکند و عملیات خُنک‌سازی در حال اجرا‌ست.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان نیز در این خصوص اظهار داشت: ساعت 10 و 19 دقیقه امروز آتش نشانی مبارکه درخواست کمک کرد و 6 دستگاه خودروی اطفای حریق از شهر اصفهان به محل حادثه اعزام شد.
https://mardomefarda.ir/vdcbzfb8.rhbazpiuur.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما