تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۰
جالب است ۰
سونی به تازگی از برند جدیدی با نام LYTIA برای سنسور دوربین گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده است. بر اساس اعلام شرکت ژاپنی برند LYTIA شامل حسگرهایی با وضوح فوق‌العاده و عملکردی فراتر از حد تصور بوده و قرار است سنسورهای جدید جایگزین حسگرهای فعلی IMX شود.
رونمایی سونی از سنسورهای جدیدی برای دوربین گوشی‌های هوشمند
به گزارش مردم فردا،سونی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که حسگرهای برند LYTIA تجربه‌ای فراتر از حد تصور را به کاربران ارائه داده و به آنها کمک می‌کند کارکرد حسگرهای تصویر را بهتر بفهمند.

حسگرهای جدید غول فناوری ژاپنی دارای نام تجاری LYTIA خواهند بود و همچنین با همین نام به بازار عرضه خواهند شد. علاوه بر این غول فناوری ژاپنی اعلام کرده که برند LYTIA ترکیبی از دو کلمه شامل Lyra (صورت فلکی) و Light است. 

همانطور که پیش از این گفته شد سونی معتقد است که برند LYTIA درک حسگرها را برای افراد آسان‌تر می‌کند. همچنین، حسگرهای تصویر سونی به‌لطف نام تجاری جدید، بهتر شناخته می‌شوند و در بازار گوشی‌های هوشمند قرار خواهند گرفت.

در حال‌ حاضر جزئیات بیشتری در مورد حسگرهای LYTIA منتشر نشده است. بنابراین تنها چیزی که تاکنون معلوم شده این است که سونی بر روی افزایش کیفیت سنسورهای دوربین جدید خود برای گوشی‌های هوشمند متمرکز خواهد شد.

پیش از این سونی حسگرهای تصویر گوشی‌های هوشمند خود را با نام تجاری IMX به بازار عرضه می‌کرد. اما اکنون می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نزدیک تغییراتی در نام‌گذاری سنسورهای جدید دوربین سونی ایجاد شود. بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر در مورد این موضوع باید مدت‌زمان بیشتری منتظر ماند.
https://mardomefarda.ir/vdcgqx9q.ak9ty4prra.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما